neděle 24. prosince 2006

Štědrovečerní myšlenky 2006

další rok je pryč...
Před pár lety jsem začla, loni zveřejnila a letos mám už kvůli tomu, že jsem kvůli časové tísni nerozeslala ani jediné přání, jistou povinnost se opět projevit ohledně Štědrého dnu. Ráno to ještě vypadalo celkem dobře. Vstala jsem, vrhla jsem se na výrobu dortu v podobě mašinky a mojí největší starostí bylo ho stihnout. Pak jsme objeli příbuzné a známé a večer byl tady. Ještě honem domačkat do lavoru bramborového salátu chybějící brambory, na stůl doplnit skleničky, opětovný pokus o společné foto a mohlo se jíst. Nevím ani proč, ale padla na mě jakási podivná nálada. Možná z toho, že stejně jako každý den jsme byli schopni se hádat, možná proto, že celý večer se nesl v podivně zatmušilém duchu. Rozdali jsme si dárky, povedlo se mi dokonce dokopat bráchu k sestavení nové židle k počítači a s počítačem a dárky jsem osiřela v pokoji. Dokoukala jsem po celý den doslova po minutách sledovaný Saw 3 a nálada se mě držela dál. Teď je něco málo po půlnoci a jsem stále ve stejném stavu. Pustím si párkrát Sluníčko a půjdu spát. "Ještě to nekončí a už nezačíná, z mraků neprší, venku není zima, slunce ukrytý, slunce ukrytý..." Dodatečně hezké Vánoce všem.

3 komentáře: