pátek 8. června 2007

Lísteček

opět po čase menší příspěvek do "fotoblogu"
Zbytkům čtenářů navyklých na měsíční pauzy se omlouvám, ale shledala jsem, že mi blogování chybělo . Dnes jsme byli na výletě autem. Prostě jsme se po vyhodnocení praktických závěreček s Jogi a Ajsem sebrali a vyrazili jsme do neznáma. Nakonec jsme měli zmrzlinu ve Slatiňanech, zmrzlinu v Heřmanově Městci, večeři v Holicích a prošli jsme se u Seče. Tam bylo krásně, kromě dvou lidí jsme nikoho u zříceniny nepotkali, nafotila jsem nějaké, překvapivě krásně syté fotky. Taky jsem se zastavila u jedné louže a pozorovala jsem tam plovoucí listí. Proč? No protože bylo fakt krásné.
No a ani nezkoušejte říct že ne .

2 komentáře:

  1. Odkdy je todle i fotoblog? :D Todle je spíše, sem tam příspěvěk, a ještě méněkrát sem tam fotka. :D

    Jinak, ta fotka ujde, ale už jsem viděl lepší :) Sorry.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj ZuSko ta fotka je hezká :)Vojta sice lepší viděl,ale nevyfotil :D takže ještě pořád je to hezká fotka :DD

    OdpovědětVymazat