středa 30. ledna 2008

Jak typické...

je někdo šokovaný?
Milý deníčku. Jak bych to jenom řekla. Víš, jak jsem se ti minule říkala, že mám konečně novou brigádu? No tak víš, já už ji zase nemám. Ale nebudu předbíhat.
Tak si to tak představte, je čtvrtek, jsem na odpolední a na standartním místě na dveřích visí rozpis na další týden. Nejsem tam. Tak mi to nedá a jdu se zeptat. A paní vedoucí mi sděluje, že o tom se mnou už chtěla mluvit. Že budou přijímat nové lidi na HPP a proto musí zredukovat počet brigádníků. A teď veliké překvapení - první půjdu já, jelikož si tam samozřejmě musí držet lidi, co už tam jsou zajetí. Napadá mě jen malá poznámka, taky si myslím že o tom že bude náhle přijímat nové lidi se dozvěděla tak včera. No tak v pohodě, férovost a přímý přístup světem vládne. A nejlepší zjištění? Další den jsem přišla na další odpolední a v deskách s papíry s docházkou přibyl nový. Totiž brigádníka. Totiž toho chlapa, co tam věčně otravuje, protože spí se zástupkyní vedoucí. Ano, takže vyhoďme brigádníka, co už se trochu orientuje a nahraďme ho protekčním novým. Nemám slov.

3 komentáře:

  1. Jen jestli ten odchod nemá něco společného s tím jak jsi proflákla strategii tvorby slev :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chceš radu? Vyspí se s zástupkyni vedoucí. Třeba je bisexuál. :)

    Jinak bych vyzkoušel na ní tu radioshow, kde se moderátor pokusí vytočit tu danou osobu. Jako takovou jemnou pomstu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. dnes je to skutecne vrchol,co si dovoli. Nutno se branit a branit...

    OdpovědětVymazat