úterý 15. září 2009

Díky za radu!

ou maj gáád, držte měěěě!
Některé dny prostě stojí za prd. Špatně se vyspíte, bolí vás hlava, bolí vás žaludek, cizí kočka vás ráno v posteli kouše do nohy a cesta v MHD se ze standartních 10ti minut protáhne kvůli předělávání silnice na půl hodiny. Ale pak obvykle přijde něco, co ten den nakonec ještě vytáhne do plusu. U mě to dnes byla opravdu zajímavá věc.
Abych vás dostala nad mísu, musím vysvětlit, že v poslední době, zatímco můj život jímá vtíravá nuda, se snažím bojovat. Posledním hozeným granátem byl nákup fondue setu, protože as you know,"It's dipping stuff in hot cheese, what's not to love?" . Už pár let bych to chtěla vyzkoušet, tak proč zrovna né teď. Uskutečnila jsem nákup na nejmenovaném e-shopu, pak o týden později vytahovala z krabice jak na televizi deset kilo zmačkaných novin a kochala se pohledem na krásnou soupravu. Pak přišlo mohutné gůglení a hledání dle písmen "mňam" receptů. A v tom momentě to přišlo. Otevírám jakousi stránku (odkaz nebude páč už jsem to zavřela a nechce se mi to hledat ), kde by měl být jakýsi bezkonkurenční recept na čokoládové fondue a místo receptu mi obrazovku zakrývá jakási diskuze. Jelikož jsem v poslední době konzument všemožného braku, čtu. Jakási Lenka (ne, moje Lenka to fakt NEBYLA!...or I hope so ) vhodila do placu naprosto standartní dotaz.

Což o to, fakt, že to 200,- do tisíců není myšleno jako množství odkazů, ale rozsah cen, komentovat nebudu, ale ta část, kde "pracovat s internetovým vyhledávačem fakt umím" mě dostala naprosto na kolena. Zkuste do vyhledávače zadat prostě fondue sada a uvidíte .

2 komentáře:

  1. No dovol, já s internetovým vyhledávačem fakt pracovat umím!! Tedáá.. přesně tak, to jsem nebyla já, no :-i :DD

    Jinak gratulace, že to nakonec opravdu přišlo.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, rozšiřuješ si sortiment kuchyně:-)
    Kdy budeš testovat? (pak snad napíšeš, jaké to bylo:-)) já jestli si nemám připravit svou PP:-P:-D

    OdpovědětVymazat