úterý 12. října 2010

8 důvodů, proč miluju školu

ale srsly!
Školu miluju, protože:


1. ...tam můžu ÚPLNĚ ZADARMO trávit od rána do večera

2. ...dostávám zdarma spoustu prima úkolů, kterými můžu trávit zbytek dne

3. ...učitelé si zapisují moji docházku, což způsobuje, že tam ráda a dobrovolně chodím

4. ...když se nudím, mám vždy zadané, co mám povinně číst, takže neplýtvám svůj čas zbytečnostma jako jsou koníčky

5. ...pokud mám pocit, že jsem úplně neschopná a nic neumím, učitelé mi to při zkouškách s radostí potvrdí

6. ...učitelé mají spoustu volného času, který rádi investují do dalších pokusů mých zkoušek

7. ...si můžu za semestr napsat úplně zdarma a bez odměny několik seminárek (se kterýma je spousta prima práce)

8. ...je jisté, že když teď budu chodit na každou přednášku a seminář, v budoucnosti dostanu skvěle placenou práci!

A to se co? No to se VYPLATÍ! (a nebo ne? Jsem lately nějak confused )

4 komentáře:

  1. First of all: tyjo, ZuSka blogla! 8D
    Second of all: holt není co řešit, no :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se obávám, že tu školu úplně zdarma nemáš. Za A, platíme Vás z daní, za B, rodiče dávají nemalé prostředky do tvého základního studia, a te´d mi to vyvra´t.

    OdpovědětVymazat
  3. Milý Tenisáku, ZuSka to myslela tak, že ona za to, že se dře jak mezek ve škole přímo nemá ani kačku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. teda trvalo to skoro 8 měsíců, než se tu něco objevilo:D
    Jinak Ty novoroční předsevzetí, teda nic moc plnění:P
    Jimi: A někteří se nedřou jen ve škole ale na praxi a zadarmo

    OdpovědětVymazat