neděle 15. srpna 2004

Co mě zaujalo ve dvě v noci....

Beth válí
Tak jsem včera ve dvě v noci po dodělání slovníku neměla co dělat...
...tak jsem projížděla stránky Beth...a konečně jsme si všimla možnosti stažení dvou jejích klipů z posledního alba...
DAP se kupodivu rozhodl,že jednou za čas něco stáhne,tak to jelo ...
Velmi mě překvapil nejen klip,ale i samotná písnička Leave the light on ,po které je pojmenovaný celý album...písnička nádherná a klip se skvělou atmosférou...Beth hraje na klavír a všude kolem jsou zapálený svíčky (trochu mi to připomnělo moje depresivní dýchánky )..pak se to prolíná se záběry z temné ulice..nádhera
Od klipu World without you jsem se doslova nemohla odtrhnout ...Beth je na pláži tuším při východu slunce,všude krásnej písek,vlny,mořská pěna...prolíná se to se záběry z nějakého koncertu,kterej má úžasnou atmosféru (na takovej bych se chtěla někdy dostat)....mimoto ta písnička je skvělá a to nejen textem...
pokud vás neznechutilo moje vychvalování,tak tahejte tady vpravo dole (btw.úryvek z World without you hraje,když jenom lezete na její stránku

1 komentář:

  1. To znie ako recenzia na tie klipy :-))
    vidim ze predsa len existuje nieco co ti dokaze zdvihnut naladu :-)

    OdpovědětVymazat