pátek 13. srpna 2004

Jak znemožnit potomka na budoucí SŠ....

dvě rady ozkoušené mojí matkou v praxi
1.Jste-li zrovna na třídní schůzce s dcerou, otočte se na kluka sedícího za vámi, pak se nakloňte ke své dceři a nahlas jí řekněte. " Ten se mi líbí, toho sbal !!!!" UPDATE: teda musim říct,že s Ajsem sme teď kámoši a mámino zbožné přání mě nikdy nedonutí k tomu abych ho sbalila ) 2.Schůzka všech nových žáků není taktéž žádný problém... podložte si hlavy rukou a s klidem usněte...a až vás rozčilený potomek nakopne do nohy,vyskočte s výkřikem :" Co je,co se děje???"
Tak a teď mi řekněte, jak se na tý škole mám tvářit až tam přijdu?

5 komentářů:

  1. Prosim ta, ty s tvojim prirodzenym sarmom sa urcite uchytis :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvař se, jako kdybys ty nebyla ty :-) Přid tam a nahlas se zeptej: "Kde je ta holka, kterou tady máma znemožňovala?" :-D

    OdpovědětVymazat
  3. btw: ty predsa nejdes na SŠ :-i ides na ucnak :-i

    OdpovědětVymazat
  4. ože ty seš takovej detailista :-D

    OdpovědětVymazat
  5. No tak mě matka na podobný schůzce po dlouhým čekání podala sbalený papírek, já jsem ho přečetla a tam stálo, s kým se tady budeš kamarádit, nejen že tam byly samý nafintěný fifleny, ale fakt, že bych si tam mělá psát s vlastní matkou mě lehce, ale opravdu jen velmi lehce, částečně rozesmál, ale taky sem si říkala, že by to bylo až trapný, obzvlášť, kdyby na nás někdo náhodou koukal....

    OdpovědětVymazat