sobota 14. srpna 2004

Výklad snu....

aneb co (špatného) mě v nejbližší době čeká
dneska se mi vyjímečně zdál sen... ovšem nevyjímečně to byla úplná kravina
Byla jsem na nějakým místě ,kde bylo hodně lidí /shromáždění/,
Měla jsem zlomený obě nohy /zlámat si končetinu/,
šla jsem po schodech nahoru /jít po schodech nahoru/,
potom jsem viděla autonehodu /autonehoda/ ,
měla jsem v puse párátko /používat párátko/
a na konec všeho dobrého mi vypadaly všechny zuby /vypadávající zuby/......
a teď co o tom říká Lexikon snových symbolů:
Shromáždění - řídit nebo být přítomen:přináší nemilé konfrontace v okruhu známých
Zlámat si končetinu - postihne vás citelná ztráta
Jít po schodech nahoru - získáte si špatnou pověst
Autonehoda - znamená finanční ztrátu
Používat párátko - budete se muset vypořádat s velmi neutěšenou finanční situací [s tou se vypořádávám už pěknejch pár let ]
Vypadávající zuby - přináší nemoc nebo zevní zábrany (btw. v Egyptě se sen o vypadání zubů vykládal jako předzvěst smrti někoho blízského).....
no to jsou vyhlídky...ještě že na to nevěřim

3 komentáře:

  1. Keby sa mne stalo vsetko co mi snar prisudil, tak by som mal len jednu ruku a 2 zuby :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jimi, nezbejvá než souhlasit :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to Ti přeju, aby tvůj další sen vypadal asi takhle: abys byla sama v nejaké bezpečné místnosti, kde si nemůžeš nic udělat, kde nejsou schody, případně, který vedou dolů... no tak bysme mohli pokračovat dál, ale to by byly asi docela nudný sny, takže se radši aspoň v těch snech dobře bav... :.}

    OdpovědětVymazat