středa 15. března 2006

Takový problém...

po dlouhé době zpovědnice
Dobrý večer! Mám problém, který mě velice obtěžuje a byl bych Vám velice vděčný za Vaše případné reakce, neboť jsem si téměř jistý, že někdo z Vás se již s něčím podobným, možná i úspěšně, potýkal. Již asi čtyři dny mě trápí velice tvrdá stolice. Ne, nesmějte se tomu, ale je to opravdu velice nepříjemný problém. Vždy, když zamířím vykonat svou velkou potřebu, čekají mě přímo muka. Již jen při té představě se mi orosilo čelo... Můj výkal je totiž neuvěřitelně tuhý a tvrdý, a ani zdaleka nepřipomíná krásné a pružné hovínka, např. od mých sourozenců, kteří jsou v podobném věku. Srovnával jsem už hodně svých exkrementů s cizími, v zájmu objektivity nejen od svojí rodiny a příbuzných. Dospěl jsem k názoru, že má stolice je několikanásobně tvrdší, což mi při vykonávání potřeby činí nevýslovná muka. Setkali jste se někdo již s tímto problémem, a dokážete mi i poraditi? Můžete mi dát vědět i dopisem na moji adresu. Děkuji za rady! Janek P. (19)

Já....já jdu radši spát .

3 komentáře:

  1. Loool. Tak tady všechna slova zbytečná.

    BTW: Nepošleš mu nějaký tvůj "výtvor" na porovnání ? :DD

    OdpovědětVymazat
  2. By mě docela zajímalo, jak dokázal přesvědčit lidi, aby si mohl prohlídnout jejich "výtvory" (jak do Glad pěkně nazval :-)) ) :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No moment - ke zjištění míry tvrdosti se cizího exkrementu nestačí pouze DOTKNOUT...!!

    OdpovědětVymazat