úterý 9. ledna 2007

Ples mladých

"A následuje rumba...tanec plný lásky, vášně a-...ne, sexu ne. "
5.1.2007
Pátek. Večer. Technicky vzato pro mě začátek plesové sezóny, nepočítám-li maturitní ples v listopadu, kde jsem si nicméně moc nezatančila. Náležitě oděni, naladěni a vybaveni kapesníky jsme se umístili do už celkem naplněného auta a společně s bratrem, jeho společnicí a jeho ex jsme zamířili směr kulturní dům Dukla, na který mám samé pozitivní vzpomínky, protože jsem tam strávila svoje nejdříve proklínané a pak milované taneční. Vylodili jsme se, hodili věci do šatny a přesunuli se ke stolu, kde jsme pečlivě a svědomitě drželi místa. Když se přiblížila sedmá hodina, pomalu se to začlo plnit a kapela dobře známá z každé hodiny tanečních zasedla za nástroje a rozjela to. Abych tak shrnula večer...bratrova ex svým chováním potvrdila, že její přízvisko z oblasti hospodářských zvířat je stále aktuální, její kamarádka taky a celkově musím uznat, že mi společnost ples dost znechutila. Jediné, co bylo "pozitivní", byl fakt, že bratr taky nevypadal zrovna nadšeně . Kapela hrála celkem dobře, ovšem až moc brali ohled na lidi, co právě skončili taneční a rvali tam až moc waltzů. Super ale byly taneční vystoupení z pardubického klubu Life, hlavně první ukázka, průřez standartem skupiny párů byla fakt výborná, škoda, že jsem to netočila.
I Ivoš to rozjel. A jak krásně vypadal, úplnej gentleman .
No, příští pátek (19.1.) míříme na další ples, tentokrát to bude basketbalový jako loni a hned další den, tj v sobotu, míříme na hasičský o 80kilometrů dál. Zaprvý doufám, že budou lepší než tento a za druhé doufám, že to vůbec přežiju .

4 komentáře:

  1. a já už jsem ti chtěla psát, jestli seš naživu.. :D tak si to užij ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Tož taky přeju, abys měla šikovné tanečníky, a né ty hamtače po nohou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja myslim, ze na plese starych v Machove bude prdel :D

    OdpovědětVymazat
  4. To víš, že to bude lepší, budeš mít víc příležitostí si poklábosit a hlavně budeš moct tancovat s Vojtou :-i :-DD
    2miira: Si piš! :-D

    OdpovědětVymazat