úterý 2. ledna 2007

Silvestr 2006

tak jsem zpátky.
Týden uplynul jako voda a já jsem zase doma. S chřipkou, plyšovou opicí a rozpoluplnými pocity. Celé to bylo takové zvláštní. Jelikož je chata malá, setkali jsme se opět s problémem, jak se poskládat do jedné místnosti, takže to opět skončilo tak, že jsme byli celou dobu rozděleni na dva tábory a celý den jsme se skoro neviděli. A co se dá asi dělat, když venku je tak akorát kosa (i když od druhého dne sníh) a nikdo tam nechce jít? To se dá pak jedině ležet a na něco se koukat. Nejčastěji bylo naší volbou Haló haló, které přes veškeré nadávky včetně sprostých moje mechanika odmítá přečíst. A co dál? No bohužel nic. Dny se neuvěřitelně vlekly, táhly se jak žvejkačka a nedělo se nic. Pominu-li pár světlých chvilek, kdy například Jimi pózoval v mé nově nabyté noční košilce, kdy jsme na novém sněhu lyžovali s Incikem na jedné staré sjezdové lyži, vycházek s holkama na kopec, kde byla výtečná ozvěna, návštěv sousedovic trojice koček, které jsme úspěšně zabavovali a mé nové intenzivní lásky k luštění Sudoku jsem dost zklamaná. Nevím, co jsem čekala, ale tohle asi ne. Vzhledem k tomu, že se mi povedlo víc lidí nasrat než potěšit a ve finále se mi ještě povedlo Lence vytrhnout vlasy o moji krosnu, můžu se tak akorát omluvit, někam zalýzt a pokračovat v týhle absolutně kreténský náladě. Tak šťastnej a veselej.

4 komentáře:

  1. Ale no tak :-) Vždyť to bylo fajn a mě jsi rozhodně potěšila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. a dyť jsem ti pak říkala, že nejsem naštvaná.. jen mě v to v tu chvíli mírně (ehm.. fakt jen mírně :-i) překvapilo :))
    a taky si myslím, že to vlastně bylo dobrý tam :) (a taky jsem měla pěkně blbou náladu v tý době, jak jsem ti psala.. jak mi nešlo to \"e\" :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Chcipniii :-i Ehm, teda to sa sem asi nehodi :D

    Mne sa to pacilo viac ako minuly rok a to, ze sme boli rozdeleni, som riesil tak, ze som pobehoval sem a tam, takze som videl vsetkych pomerne dost casto :D

    Kazdopadne - Jeste ze tam bylo par sexy blondaku, na ktere ses mohla divat :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Mi pripominas co jsem pral lidem na silvac ja \"Dalsi rok v pr...., ze za moc nestal vime vsichni a ten dalsi na tom bude stejne, ne-li hur, tak pevny nervy!\" jinak dobry :)

    OdpovědětVymazat