čtvrtek 29. ledna 2009

Zpovědnice once again

chtěla jsem skončit, ale nešlo to...
Milý deníčku, já už prostě nemůžu. Ať se snažím sebevíc, pořád na tu zpovědnici musím lízt a něco tam číst. I když, mnohdy je to tak poučné, že když nad tím tak přemýšlím, vlastně ani nelituju .
Manželský trojúhelník
Mám takový problém..Spím ze svým šéfem který je ženatý. Nedávno se k němu do kanceláře stavovala jeho žena, ale on tam zrovna nebyl. Proto šla za mnou zeptat se kde je. Dali jsme si kafčo a pak se to zvrhlo..vylízala mi ju přímo na šéfově stole...Teď to táhnu s obouma...problém je v tom,že šéfik parádně přiráží a jeho ženuška luxusně lízá...co mám dělat, aby navzájem na sebe nepřisli? Už to začíná bejt horký,nechtěla bych přijít o skvělej šuk a liz...
odpověď: Hmmm... takže teď máš vylízaný nejen mozek, ale i k***u. Ty se máš... -------- návod na líbání?
ahojky=)potřebovala bych poradit jak dát správnýho fŕancouzáka?podrobnej návod:)díky (15) odpověď: Natočíme-li ježka v kleci tak aby nejdelší osten vyčníval nejširším jejím otvorem, a zároveň na protější straně vyčnívaly tři ostny, lze ježka sklopit o 45 stupňů a pootočit aby... Ježišmarja...to je jinej návod... -------- Zdravím, už něco přes půl roku mám přítele a teď chceme zkusit sexuální život. Takže bych se chtěla zeptat holek jaky to je dyz ho do vas nejakej kluk zasune a píchá s váma? a chci podrobnej popis a ne odpovedi typu dobry skvely atd. (16) (tady jsem se k rozhřešením nedostala...formulace té zpovědi mě zabila ) --------- Vakuová pumpa - velká !
Včera odpoledne jsme s maminkou žehlily košile a když maminka vyžehlené košile dávala do skříně v ložnici, tak tam vzadu ve skříni něco spadlo a maminka to tam hned narovnala a rychle zavřela skříň. Celý večer i dneska ve škole jsem přemýšlela, co to tam asi mohlo být. A až dneska, když jsem přišla ze školy a nikdo nebyl doma, tak jsem šla tu skříň zkontrolovat. A byla tam taková velká vakuová pumpa s takovým velkým balónkem na odsávání vzduchu. Teď přemýšlím, jak mám naložit s tou informací, že to vím. A také přemýšlím, že tatínek má asi problémy s erekcí. Co teď mám dělat ? (14) Odpověď: jdi se učit... ---------- Hnijici potovy puchyrek
Objevil se mi v podpazi takovy divny vred. Mel jsem strach ze je to nador ale kdyz jsem to zmacknul tak z toho vystrikla takova zlutobila tekutina, bylo to neco jako akne,ale kdyz jsem k tomu pricuchl,tak to smrdi asi jako ten nejhorsi smrad potu a hoven. Potom jsem to tam porad citil,tak jsem to zmacknul znovu a zacala z toho vytejkat strasne smradlava cervenozluta krev. Nevite co by to mohlo byt? Mam strach jestli to neni treba alergicka reakce na nejaky nekvalitni deodorant. Uz to mam tenhle mesic potreti. odpověď: Teda dal jsem si akorát ohřát večeři, ale radši se jdu vyblejt... --------- Pro holky: péče o konečník Můj kluk miluje anální sex. Za poslední půlrok jsme to ani jinak nedělali, klasicky ho to už nebaví. Chci mu jakožto dobrá partnerka tu rozkoš dopřávat, ale každý den je to docela mazec. Chtěla bych poradit, jak pečovat o konečník, aby ten nápor vydržel. Mám si koupit nějakou mastičku a pravidelně si ho ošetřovat? A existují na to třeba nějaká cvičení? Dík. (17) (no...no comment ) -------- utekl a nevím kde je
Ahoj lidi,, dnes jsem zjistil, že mi z terárka utekl pavouk. Nevím, kde ho mám hledat. Kdyby jste byli pavoukem, kam by jste šli? :-) odpověď: On se ozve. napíše nebo zavolá.. ---------- Jak to holka pozná ?
V předchozí zpovědi jsem četl že ta dotyčná den předem pozná že "to" má dostat. Můžete mě zasvětit do ženského světa a vysvětlit mi jak to pozná ? odpověď: Máš podezření, že se Ti to taky blíží? :)) ------------ Penicilin na pleť? Škodlivé nebo ne? Ahoj všem, chtěla bych se zeptat na Penicilín. Jednou jsem ho brala - už ani nevim kvůli čemu a pamatuju si, že se mi po něm úplně krásně vyčistila pleť, neměla sem žádný pupínek... Ale jak je známo je to antibiotikum a to zase nici organismus no ne? Ja jen ze bych si to jen tak dosla do lekarny koupit... Tak jestli je to moc skodlivy? Ale zase by mi to hodne pomohlo :o) (18) (jo, pozor, čistá pleť je důležitá za každou cenu ) ---------- HONENI
nekdo tady dycky pise ze kdyz si clovek honi pero tak ze ma pak chlupaty ruce... jako hoooodne chlupaty.... a ja mam kamose a ten ma chlupaty i nohy ale jako fakt hafo,,,, myslite ze si ho honi i nohama ???? odpověď: A když má někdo chlupatou prdel tak to znamená? :-D ---------- Strie
Když zhubnu a budu mít ploché bříško, zmizí mi strie? (17) odpověď: Ne. Ale po lobotomii ti to přestane vadit! A teď se, milý deníčku, jdu věnovat škole. Škole života. Uvidíme, co je na zpovědnici nového .

5 komentářů:

  1. Ok, toto ma docela pobavilo :D Ale mohla by si blognúť aj štandardne :P

    OdpovědětVymazat
  2. Bože kam ten národ spěje:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nevim, ale když si na tu zpovědnici vzpomenu (tak jednou za měsíc), tak mi příjde, že tam jsou samý dlouhý a nekomediální zpovědi.. kolik příspěvků jsi musela projít, abys tohle všechno našla? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sice většinou fake, ale stejně jsem se pobavil. :-DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj..takže píšu thu o dvou klukách...hlavně ale o 1.klukovi chtěl jendou moje telefoní číslo pak jsme si psali na ajsku a jednou jsem s ním šla wen..skvěle jsme si pokecali ale pak jsem ho uviděla s jinou holkou se kterou se držel za ruku a když mě uviděl pustil se jí nwm co si mám myslet poraďte..děkuji Lůca

    OdpovědětVymazat