pondělí 3. září 2012

Co stojí za omrknutí v DM

DM a její značku Balea myslím netřeba představovat, řekněme si to ale na rovinu - cena mnohdy odpovídá kvalitě. Některé výrobky jsou ale naopak výborné a v kombinaci s cenou je to úžasný "kauf". Já běžně používám tyto výrobky, doporučuji minimálně si je jít očuchat :)).


1 - krém na ruce ananas - 300ml / 39,-Kč
2 - pěna do koupele med+mléko - 750ml / 59,-Kč
3 - gelové tělové mléko mango+vanilka - 200ml / 39,-Kč
4 - sprchový gel kokos - 250ml / 39,-Kč
5 - dětský sprchový gel ovoce - 200ml / 39,-Kč
6 - peeling - 300g / 99,-Kč
7 - krém na holení broskev - 150ml / 59,-Kč
8 - tělové mléko kiwi - 200ml / 49,-Kč
9 - deodorant broskev+vanilka - 29,-Kč


Naprosto nejlepší jsou ale následující tři výrobky:

5. Dětský sprchový gel Kouzelná víla


Na tento výrobek jsem narazila opravdu náhodou, momentálně je ve výprodeji. Očuchala jsem ho spíš ze zvědavosti, ale je naprosto úžasný. Na obalu píší "Kouzelný sprchový gel s vůní zralého ovoce myje obzvláště jemně na základě přírodních látek a pečuje o pleť díky obsahu panthenolu a zlaté meduňky", já v tom cítím vyloženě silnou vůni tropického ovoce. Gel navíc ve skutečnosti není oranžový, ale je čirý s miniaturními oranžovými třpytkami, takže mytí se s ním je opravdu zážitek.



1. Krém na ruce Jižní Amerika - s kokosovým olejem a výtažkem z ananasu


Krém na ruce v praktické nádobce s pumpičkou, který nádherně voní a rychle zasychá. Koupila jsem si nakonec dva - jeden mám u postele, abych se mohla vždycky večer namazat a usínala v tom oblaku úžasné vůně a druhý mám v učebně - mnu si tam s ním ruce na studenty :D.

6. Olejový peeling s mořskou solí proti celulitidě


Osobně si myslím, že celulitidu nedokáže odstranit nic co by se mazalo na kůži, ale jako peeling je opravdu perfektní. Obsahuje mořskou sůl a je na olejovém základu, takže po umytí je kůže rovnou i hydratovaná. Při hledání nejlepšího peelingu jsem vyzkoušela leccos, nejrůznější z Avonu, Oriflamu, od Freemana, Dermacolu i ze Sephory, ale tento je bezkonkurenčně nejlepší. Má vůni, co mi připomíná spreje do bytu nebo na WC s vůní moře, ale někomu to může sedět. Nepoužívám ho jen na rizikové partie jako doporučují, ale celkově k opeelingování (existuje takové slovo? :D) celého těla. Navíc došlo ke snížení ceny o 30Kč ze 129,-Kč na 99,-Kč, takže jsem si jich koupila do zásoby rovnou šest :)).

Takže hybaj očuchávat a nakupovat do nejbližší prodejny DM! :D

11 komentářů:

  1. Koľko ti za to zaplatili? :-i :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neremcej a jdi nakupovat :-i :D

      Vymazat
    2. A nezapomeň, říct, že to to doporučila Zuzka :-i :D

      Vymazat
  2. ten krém na ruce je nejlepší, jenže pouze limitovaná edice a už ji neseženeš :(( ... ale malinovej voní, jak čerstvě natočená malinovka!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zalezi na pobocce, dneska jsem byla v DM v Grandu a meli tam jeste 4 lahvicky :)

      Vymazat
    2. to se divim, byla sem tam pred cca 14ti dny taky a rekla mi, ze uz nema... se ji asi nechtelo zjistovat můře! :D

      Vymazat
  3. DM je prostě fajn:) Od Balea jsem taky zkoušela kde co, milovala jsem ta tělová másla a měsíčkovou vazelínu. Nějakou dobu už ale ulítávám na Hádkovi a přírodních olejích, máslech a tak... Takže Balea šla stranou. Nicméně ten krém na ruce zkusím. Jestli se tak dobře vstřebává, těším se na něj! Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém jsem u nás vůbec neviděla prodávat:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je Balea velkým zklamáním. Cena odpovídá kvalitě. Všichni to vychvalují, ale opravdu to není žádný zázrak. Protože jsem přišla o práci a kosmetiku potřebuji, tak jsem přešla na Baleu. Nic nefungovala jako vyzkoušena Alcina, kterou jsem před tím používala. Až budete starší stejně přejdete k dražší a kvalitní kosmetice. Kupují Baleu dětem. Nebolí mě, když to vylejí , vypatlají s kamarádkami.Kupujeme to na vánoce jako dárky pro puberťačky. Opravdu to není moc kvalitní kosmetika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevim jestli je to jenom mnou, ale zni mi to jako ze jsem vnimana jako nejaka patnactileta pubertacka, co vyziva z kapesnyho co vydynda z rodicu...:D

      Tak to uz davno neni, vec se ma spise tak, ze mam hodne citlivou plet a hodne musim testovat nez najdu neco co mi sedi a muzu to pouzivat pravidelne, a zrovna Balea mi v tomhle dost vyhovuje. Jak vyber produktu, tak jejich kvalita a hlavne s vunemi jsem extremne spokojena... Nemyslim si, ze se to nejak zmeni pokud se nezmeni kvalita vyrobku :)

      Vymazat