neděle 2. prosince 2012

11

Jelikož jsem si všimla, že už zase utekl měsíc kdy jsem nic nenapsala, rozhodla jsem se reagovat na řetězák, ve kterém mě Míša označila jako dalšího pokračovale.

Napiš o sobě 11 zajímavostí
1) Nesnáším vstávání. Není nic horšího než se muset v 6 ráno donutit vyvalit z vyhřáté postele.
2) Mám tak šílenou fantazii, že se mi velice často zdají sny založené na filmech, seriálech nebo třeba knihách, co jsem zrovna vstřebala :D.
3) Nemůžu vystát děti řvoucí na veřejnosti a jejich rodiče, kteří s tím nic nedělají.
4) Nejvíc si vážím zdraví.
5) Sbírám filmové a seriálové postavičky a nejrůznější filmové a seriálové předměty.
6) Zúčastnila jsem se dvou celorepublikových cukrářských soutěží a v obou jsem se umístila na třetím místě. Touto prací se ale (kvůli velice špatným platům) nikdy živit nechci, takže fakt, že ty ocenění mám, je naprosto irelevantní.
7) Myslím si, že francouzská deka nejúžasnější vynález vůbec. Člověk pod ní ale musí spát sám, aby mohl dostatečně docenit těch 200x220cm komfortu :D.
8) Jsem takový všeumělec. Co se týče uměleckých věcí tak zvládnu skoro cokoliv, jen malování je moje slabina - děti na základní škole produkují kvalitnější obrázky než já :)).
9) Preferovala bych, kdyby léto trvalo celý rok a nebyla žádná zima.
10) Miluju šaty a jejich nošení. Vlastním něco kolem 30ks různých šatů a nemám sílu moje milované kousky vyhazovat, takže číslo stále narůstá.
11) Jsem naprostá dog person, ale nikdy jsem vlastního psa doma neměla. Místo toho jsem měla morče, myš a dvě kočky.

11 otázek od Míši:
1) Čeho si na ostatních lidech nejvíce vážíte? Konstruktivní kritiky. Nemám ráda lhaní, ale i upřímnost by měla mít nějakou přijatelnou formu.
2) Jaké je povolání vašich snů? Bilionář. Nepracovat, kupovat si cokoliv chcete a jen se flákat by chtěl asi každej :)).
3) Bojíte se smrti? Záleží jaká by ta smrt byla. Bojím se smrti v bolestech následkem například rakoviny, kterou bohužel máme v rodině.
4) Jaká je vaše nejoblíbenější nadávka? Asi "Jéžiši Kriste!". Někteří to neslyší moc rádi, ale je to přijatelnější než říct třeba "Co to do prdele má bejt??". Navíc se to výborně kombinuje s facepalmem.
5) Co děláte, když vás bolí hlava - co vám pomáhá? Namazat si čelo Tygří mastí. Sice mi pak slzí oči, ale efekt je okamžitý. Tak mi hoří čelo, že si na předchozí bolest hlavy ani nevzpomenu :D.
6) Myslíte si, že byste byli schopni přežít zombiekalypsu? Určitě. Viděla jsem tolik filmů, že už vím co udělat a čeho se naopak vyvarovat. (a technicky vzato i ty zombie tu apokalypsu "přežijou" :D)
7) Kdybyste se měli (kdykoliv) něčím vyzbrojit, po jaké zbrani byste sáhli? Tank. Tak nějak se mi líbí, že to člověka chrání kolem dokola.
8) Čeho si na sobě nejvíce vážíte? Nejvíc si na sobě vážím svojí schopnosti donutit se vrhnout na něco a udělat to. Síla vůle?
9) Jaké je vaše nejoblíbenější koření nebo bylinka? Nejraději mám skořici. Nebavíme se ale o skořici jakože cinnamon challenge, ale o skořici nasypaný na svařeným džusu nebo zapečený ve štrůdlu.
10) Kdybyste museli emigrovat, do jaké země byste nejraději zamířili? Řecko. Finančně je to tam zrovna dost těžké, ale ten způsob života, příroda, moře a 15°C V ZIMĚ by to vyvážilo.
11) Usmíváte se, když jedete MHD? Nikdy. Nesnáším, když mi někdo dejchá za krk a musím pořád kontrolovat, jestli mě někdo neobral.



No, jelikož příliš blogu nesleduju a příliš lidi nesleduje mě, nominuji na pokračování tyto lidi: Jimik , Kamila, Slečna Fotografka, Honza. Pokud se Vám ale moje otázky líbí, iniciativě se meze nekladou :).

11 otázek ode mě pro ostatní:
1) Věříš, že letos opravdu dojde na konec světa?
2) Pokud bys v případě apokalypsy byl(a) nucen(a) jíst lidské maso, jakou omáčku bys zvolil(a)?
3) Už ti někdy někdo něco ukradl?
4) Může si člověk koupit za peníze cokoliv?
5) Kdybys ses stal(a) politikem, bral(a) bys úplatky jako všichni ostatní?
6) Počítáš před spaním, kolik hodin budeš moct spát?
7) Věříš, že to maso, co v čínských restauracích servírují, opravdu odpovídá názvu z jídelního lístku?
8) Myslíš si, že přípravky na hubnutí / zvětšení prsou nebo penisu fungují?
9) Jaký čas považuješ za "brzo ráno"?
10) Co bys chtěl(a) nejvíce dostat k letošním Vánocům?
11) Vstává se ti lépe v zimě nebo v létě?

2 komentáře:

  1. 8. odpověď na otázku - Respekt! :) V tom já selhávám, pokud ta věc není něco, co mě baví :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj věrný čtenář chce více článků!

    OdpovědětVymazat