pondělí 17. července 2006

Prázdniny

že to ale nechutně utíká...
Týden se s týdnem sešel a čtvrtina prázdnin je za námi. Je to zvláštní, za tu chvilku jsem toho stihla dost zažít. První byl samozřejmě GateCon, co se však dělo dál?
Po příjezdu z GateConu jsem společně s Incikem pobyla večer u nás doma a další den jsme vyrazili společně s mámou na tábor. Na tábor, kde jsem každé prázdniny po dobu patnácti let trávila prvních 14 dní prázdnin. Na který mám dost různorodých vzpomínek. Co se ale místa týče, miluju to tam. Velmi vlažné přivítání radši ani nezmínim a přesunu se k docela zásadní věci, mému balení doma. Jak jsem totiž tak pěkně balila, jakože nabíječky na všechno tam budou a nic nepotřebuju, zapomněla jsem doma antikoncepci. Nakonec jsem se ale ještě pobavila, konkrétně v okamžiku, kdy jsem sháněla, jestli tam někdo z vedoucích nebere Minervu. Když jsem se totiž otázala jedné, odpověď zněla "Ne, já beru M-...eee...JÉŽIŠ JÁ JSEM TO NECHALA DOMA!!!" .
Za náš dvoudenní pobyt jsem vyrobila dva dorty, pochodili jsme po okolí, sbírali jsme borůvky a co bylo absolutně nej, poprvé jsem se koupala za letošek venku. Rybník byl sice lehce takovej jakože ne moc důveryhodnej, nicméně to bylo fajn. I když hlavně v tom směru, že jsem si neodnesla žádný pijavice a žádnou vyrážku .


A pak, pak jsem se ocitla doma. Jiří mi předal kytku na hlídání a odfrčel po loňském Irsku do Skotska. Už se těším na fotky. Asi bych vám sem i něco pastla, nicméně mám dojem, že nic neuvidim ani já, páč ta kytka ze mně neznámejch důvodů umírá .
A zbytek dní? Užívám si volno jak můžu. Někomu by sice přišlo prospání většiny dne jako mrhání prázdninama, nicméně nutno podotknout, že se cítím úžasně. Po deseti měsích neustálýho nevyspání je mi teď skvěle. Chce se mi spát, jdu. Skoro to až vypadá, že ještě tak tejden a asi vznikne první fotka, kde nebudu mít kruhy pod očima .
Čtvrtina už je sice v loji, každopádně prázninám zdar!

6 komentářů:

  1. Hele, víš o tom, že kytky se taky občas zalejvají, že. :D
    Jinak by mě fakt zajímalo, na co, či spíše kvůli komu, bereš sebou tu antikoncepci. :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Možná tě to překvapí, ale antikoncepce se nebere jen před stykem, ale dlouhodobě ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Mozno vas to prekvapi, ale antikoncepcia ma aj ine ucinky, nez antikoncepcne ;-) (aby som vas uviedol do problematiky - upravuje cyklus)

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš, to mě nenapadlo. Já jedinej cyklus, kterej teďka o prázkách zažívám je cyklus spánek - odpočinek :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ved ja som ani nenapisal, ze aky cyklus to upravuje :P :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, zase máš pravdu, když se to tak vezme, tak to může upravovat lecjakej cyklus :o). Asi taky nějakou pořídím :o))

    OdpovědětVymazat