pátek 14. července 2006

Absolutní degenerace

krátce o mém mentálním úpadku.
Dnes, něco kolem půl desáté, už téměř čtvrtou hodinu pracuju na dortu na zítra. Lenost je svině, celej den se mi nechtělo nic dělat, tak teď musím máknout. Ale co, už to skoro mám, jen ještě musím vyrobit číslici. 33. Nesnáším kulatý čísla, špatně se to vykrajuje. No nic, vyvaluju modelovací hmotu a snažim se to vykrojit. Po chvíli mi rupaj nervy, mačkám to znovu dohromady a chytá mě spásný nápad, vyválet si váleček a udělat to z něj. Váleček, trojka, druhá trojka. Ale...je to nějaký divný... Ále, trochu zmenším horní část, zvětším dolní a bude to eňo ňuno. Ale stejně, je to nějaký...takový... Ano, chvíli zírám. Blbě zírám. Á už vidím ten problém. EE. Mám to otočený. Ťukejte na čelo, můžete. Asi už fakt potřebuju voraz.

7 komentářů:

  1. Mělajsi to taknechat, třeba by to moh bejt dobrej joke :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, mělas to tak nechat... Třeba by na to nepřišli a pořád by jim na tom bylo něco divný a nevěděli by co. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. A člověk by čekla, že o prázdninách bude v pohodě... :D

    OdpovědětVymazat
  4. jo.. slyšela jsem, že se o prázdninách nemá používat mozek.. ale tohleto.. :-i :D to bude zas dobrý ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi to nechat. Ty ani nevíš, co je dneska kůl. :)

    OdpovědětVymazat
  6. no co no... se otoči dort a je to =)

    OdpovědětVymazat