středa 12. července 2006

GateCon 2006 I.

organizátorské chyby sux
Psalo se pondělí 3.července a my jsme razili na nádraží, kde byl sraz na společný odjezd do Chotěboře. Než budu pokračovat, hádejte kdo přišel pozdě. Ano, velmi správně, Lenka s Jimim . No nic, společně s připojivším se Urz(ž?)ou jsme nasedli do vláčku směr Chotěboř. Cesta se celkem vyvedla až na to, že jsem se nevešla k ostatním na sedačku, tak jsem musela sedět na karimatce na zemi a jakási osoba mi dokonce vynadala, že to je strašná drzost, tak se tam rozvalovat, když se snaží projít. No abych to radši nekomentovala, že? .
Po dvouhodinové cestě jsme vystoupili na nádraží v Chotěboři a čekala nás, mezi námi velmi nechutná cesta s veškerou bagáží přes celé město až ke KD. Když jsme se tam dopravili, někteří konkrétně doplazili, zjistili jsme, že registrace je letos v kině, takže jsme se zas kousek vraceli. Ten největší šok nás ale teprve čekal, jelikož po obdržení vstupenek a hlavně ubytovacích papírků se v kolonce Místnost dosti nehezky vyjímalo těl, což ve výsledku znamenalo, že jsme pár měsíců dopředu zamluvenou třídu nedostali a budeme přebývat pohromadě s dalšími x lidmi.
Tato panika dostala grády v okamžiku, kdy jsme už dosti obsazenou tělocvičnu spatřili. Jediná volná místa přímo uprostřed.... Když jsme se poodhrnováním pokusili splácnou Jacka a vedle něj ležící na menší plochu, padlo mi oko na menší místnůstku hned za dveřmi do tělocvičny na skladování náčiní, kde byl ještě celkem volnej plac a vypadalo to tam rozhodně útulněji než prostředek tělocvičny. Když jsem se snažila prorazit spaní tam, narazila jsem na tvrdý odpor, nicméně když jsme se tam nakonec nastěhovali, (na tuto část pozor! ) nemohli si to spolubydlící vynachválit. Taky že to bylo nejlepší ubytovací místo v celé tělocvičně .
Po první lehce přetrpěné noci (spolubydlící v samotné tělocvičně tak nějak nechtěli jít spát a dělali hluk), první přednášce, vodních bitvách, lovení míče ve větvích stromu před školou (to bylo opravdu vtipné, poté, co snaha o jeho opětovné získání vyvrcholila tím, že Jack stál na plotě s koštětem, ostatní ho drželi a já jsem na to zírala, zatáhla jsem za šlahoun jakési popínavé rostliny, co se táhla od země až nahoru a míč mi spadnul do náruče ), nalepení nových plakátů, promítáních Xeny, nechání hromady desetikorun ve stolním fotbálku, čtvrtku stráveném v kině na pěti filmech a dalších a dalších věcech následovala ještě taková hromada věcí, že teď nemám sílu to popsat . Nicméně s fotkami se všechno jistě dostaví.

4 komentáře:

  1. Uřžou? :-i :D a náhodou já jsem podporovala tvou myšlenku nastěhovat se do tý nářaďovny :)) a čekááám :-i ;D

    OdpovědětVymazat
  2. no to si to teda odflakla... a my sme neprisli neskoro, prisli sme presne na cas, Lenka ti moze ukazat historiu ICQ, ked si pisala presny cas :P

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jimi: kdyz ses si tak jistej...:-i

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, fakt málo. :) Chtěl bych toho omnoho více... OMNOHO. :D Přece neříkej, že se tam šlo s tebou nudit. :D

    OdpovědětVymazat