pátek 6. dubna 2007

Konečně ty pravé...

tabletky pro mě!
Zlá a táhlá choroba uchvátila mé tělo. Dutiny a všechny možné další se naplnily hleny, můj krok zvláčněl a má energie se vytratila. Už jsem proležela věčnost doma, pobrala metrák antibiotik a stejně nic. Až teď... Doktorka mi předepsala další prášky. I když mám dojem, že nejsou na kašel .

6 komentářů:

  1. to víš.. léčit se musí postupně a asi nevěděla, jestli řešit nejdříve psychickou či fyzickou nemoc, nakonec vidíme, co uznala za vážnější.. :-i :D (že tys tam šla celá v červeným a samovolně občas řvala góól a Spartáá? :D)

    OdpovědětVymazat
  2. To berie ségra už roky :P Retard znamená spomaliť ;-)

    Z čoho mi vyplýva, že Spomaľ od Pehy je vlastne o retardoch...

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud se ale budeme držet poznámky 75mg, tak myslím, že ZuSka několikrát překročila horní mez (snad se neurazí) :)) a nebo tam mají chybu a místo mg tam má být IQ, aby to odpovídalo. :)) :]

    OdpovědětVymazat
  4. si super holka a tvoje dorty nemaju chybu ked zasa budeš nejaku vyrabať znova ju sem daj mnam

    OdpovědětVymazat
  5. [4] Jo, to už vím dávno. :) Už přes rok...

    OdpovědětVymazat
  6. tajty prášky taky občas beru :D

    OdpovědětVymazat