pátek 30. března 2007

Domácí...

horolezecká stěna?
Jak už jsem zmiňovala, Ivoš měl v neděli narozeniny. Plánovala jsem mu vyrobit nějaký pěkný dort, pak mi ale napsala Káťa s tím, jestli bych mu nevyrobila velký dort. Jako horolezeckou stěnu. Jelikož "velký" pro mě od jisté chvíle znamená výzvu, přijala jsem. Nadešel den Dé, hodina Há, minuta M, já jsem dorazila domů a začala jsem. První fáze byla velmi vyčerpávající, strávila jsem 6 hodin pečením korpusů. Druhá fáze následující den byla jednodušší, promazávala jsem jenom korpusy. I když nutno poznamenat, že se mi opravdu dařilo, protože jak jsem ve spěchu měřila dýlku základního korpusu při pečení v troubě, měla jsem pak zbývající dva ukrojený špatně. Ale tak vítejak, napoprvý se to podařit nemůže nikdy. Ale když to nesedí ani napotřetí, je to už fakt divné . Jelikož jsem byla poněkud ve skluzu, ještě po promazání korpusů jsem je rovnou i potahovala modelkou. A to by nebylo normální, kdyby se bratr neobjevil a nezačal se zajímat, co dělám. Velmi spontánní odpověď opustila moje ústa. Fotbalový hřiště. Se žlutejma tribunama. Ale jinak dobrý . Další den konečně došlo i na dělání chytů. A dělejte něco když se tady oslavenec pořád oplenduje . Nakonec to ale vyšlo, dort jsem sice s infarktem, ale přecejen dostala rychle z domu a tím moje práce končila. Docela se mi i líbil.


However mi bylo líto, že Ivošovi nestál ani za to, aby se na něj podíval. Aby si všimnul, že to je horolezecká stěna a ne "nějaká abstrakce". Aby si všimnul, že to lano tvoří číslo 22 a ne jeho jméno. Tak snad příště...

8 komentářů:

  1. Teda, smekám. A neudělala jsi kýlu, když jsi ho přenášela? Víš, že slečny nemají nosit těžké věci. :))

    Btw: Jseš snad jedinej člověk, kterýho znám, jenž dokáže výrobu dortu podat vtipnou formou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. a takový tamto, co vypadalo jako doutník, ale byl v tom nějakej vzkaz.. se zeptám jako blbec..:D, ale to jsi tam dala po upečení a jako že jsi tam pro to vykrojila nějaký místo? :))

    OdpovědětVymazat
  3. No tie tvoje dortíky sú čím ďalej tým realistickejšie, takže ja by som poprosil jednu slečnu v životnej veľkosti :-i :D Jo a z čoho je to magnézium? To asi nebude skutočné magnézko, čo? :DDD

    [1]: Iba tehotné ;-) ZuSka má silu aj za dve slečny :D Ja byť tebou tak na GC ani nechodím, lebo ťa zmláti :P

    OdpovědětVymazat
  4. 4Vojta: no, skoro, tech skoro 8kg uz bylo cejtit :D nejhorsi ale bylo s nim nenapadne probehnout kolem bratrova pokoje, kdyz mi to tak lamalo ruce :D
    4Lenka: to jsem tam dala az potom :DD ale bylo by jsite zajimave, kdyby se z toho pouzdra teplem sundala barva, ten papir vevnitr shorel a cely se to tak nejak rozprasilo do toho korpusu :DD
    4Jimi: to je prece KOKAIN!!! :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  5. [3] No, a jak si mužeš být jistej, že ZuSka není těhotná. :) Jinak, ona mně nezmlátí. Nemá proč. Zatím. :D

    [4] Jsi měla někoho požádat, aby ti pomohl ne? Ty, jako slabá žena, přece se neudřeš kvůli dortu. :)

    Jinak, já tě chci za sestru. Můj bratr by se na mně leda vysr**. :(

    OdpovědětVymazat
  6. [5] Každopádne už vie, čo je to nosiť osem kilové mimčo :DDD

    Ja ZuSku nechcem za sestru, to by som o nej nemohol mať erotické predstavy... ale zase ju mám za dcéru... ehm :-i :D

    OdpovědětVymazat
  7. [6]Však časem se naučí nosit i těžší. :) Či ji naženeme do posilky, aby nám ZuSka zesílila. :)

    Erotické sny a ZuSka... hms :) Ale, co Incik?

    OdpovědětVymazat
  8. Skládám ti hold - je to fakt parádní dort. Ještě že mě mamka k vaření, pečení a všelikým dalším kuchyňským úkonům nepouští - to by dopadlo :-)

    OdpovědětVymazat