pondělí 26. března 2007

Neobyčejné narozeniny?

nezbývá než závidět.
Jak ještě zmíním, bratr měl včera narozeniny. Narozeniny, které díky jeho kamarádům rozhodně stály za to. Jelikož sepsal důkladný report dobrodružné cesty za "pokladem" a požádal mě, jestli bych ho trochu hodila víc do světa, tady to je. Každopádně musím uznat, že mu jeho narozeniny závidím. I když nutno poznamenat, že já bych to asi fyzicky nepřežila .

5 komentářů:

  1. Tý jo, slabé narozeniny. :) Já chci takéééé :(

    OdpovědětVymazat
  2. Čítať sa mi to nechce, ja som bol posledné dva roky so svojimi narodeninami nadmieru spokojný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypada na odlov multikesky s obtiznosti tak 4.5 :))

    OdpovědětVymazat
  4. teda.. za tohle by se nemuseli stydět ani scénáristi pevnosti Boyard, působivé pojetí oslavy narozenin :)) to já bych se od svý sestry mohla dočkat na narozeniny tak maximálně toho, že mi koupí jídenku, abych jela někam pryč a měla volnej kvartýr.. :\'DD

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,nějakou náhodou jsem se sem dostala,a tak neskutečně zaujatě si přečetla ty narozky,že to musela být fakt boombaa!:))

    OdpovědětVymazat