středa 7. března 2007

Hurá!

pár výkřiků do tmy
V poslední době se nic neděje. Trávím dny mezi praxí, počítačem a nudou. Mezi takzvaným kopáním do zadnice se ale přecejen pár věcí událo. Po nechutně dlouhé čekací době k nám nakráčeli dva dělníci, přitáhli hromady dřeva a za pár hodin z toho byla krásná nová kuchyň. S mým vlastním prostorem, kam jsem si okamžitě nakýblovala stroj a věci, úžasným dřezem, který spodem protejká na zem a nekončící příšernou vůní. Ale co je doma, to se počítá! . KONEČNĚ dorazilo jaro i sem. Jak nesnáším takovýto chození do školy i ze školy za tmy, konečně se počasí trochu rozhoupalo a snad už trvale začlo jaro. Je to tak strašně super, jít domů jen ve svetru, koukat do krásně zařícího slunce a....večer umírat bolestí hlavy ze sluníčka . Šindela byla zproštěna trestu smrti, ke kterému byla odsouzena na vyměnění lezení za bowling poté, co se mi náhodně podařilo ukecat Ajse, aby s náma šel na lezbu. Vypadá to pozitivně, evidentně se mu to líbilo, příští týden jdu kupovat výbavu . Myš konečně obdržela nové bydliště. Poté, co jsem se v keramice po dlouhé době stavila s tím, že si jdu pro domeček, mi bylo sděleno, že ještě není vypálenej, ač mi to bylo slíbeno. Mírně, ale opravdu jen mírně nas... jsem se vrátila domů. Na kroužek jsem se dostavila až po nemoci, tzn o 14dní déle a domeček konečně byl. S velkou slávou jsem ho přinesla domů, dala myši... a nejspíš je malej . Ale mám ho, chápete! Po neuvěřitelně dlouhé měsíční neaktivitě jsem konečně získala nějakou zakázku na dort. A nejspíš abych se teda nenudila, v dohlednu mám další dva a modelování různorodých postaviček. Ač to zní divně, je super něco dělat . Nejlepší věc? Dle zákona nám museli ubrat jednu pracovní hodinu. Konečně nějakej dobrej zákon . A absolutně nejhorší věc? Neustále se mě drží strašně dobrá nálada, což s sebou nese strašnou chuť něco dělat. Jenže co, když vstávat ze židle je taková námaha?? .

1 komentář:

  1. U nás už je zase zima :-)) Jinak, víš, co jsme si říkali? :-D Koukej tu výbavu koupit kvalitní, ať se o tebe můžu bát trochu míň :-D A co máš dělat, když se nudíš? Hrát se mnou ČERVÍKY! :-D

    OdpovědětVymazat