pátek 28. března 2008

Jste naštvaní?

jednoduchá pomoc
Znáte to, ráno vstanete, máte pěknou náladu a pak přijde někdo, kdo ji absolutně zruší. Zbytek dne chodíte od ničeho k ničemu, zuříte a máte den v háji. I já jsem teď takový den měla. Byla jsem fakt hodně naštvaná a seděla jsem u PC. Na Lapiduchu jsem zkusila zahnat vztek v sekci Co vás nedávno pobavilo. Kdosi tam odkazoval na youtube.com na vyprávěný vtip. Tak proč ne, klikla jsem a dívala jsem se. Nutno poznamenat, že ač samotná pointa vtipu je nic moc a samotné vyprávění obsahuje dost sprostých slov, dokonale prožitý projev vypravěče mi opět vehnal úsměv do tváře. Tak smíchu zdar!

2 komentáře:

  1. Sorry, ale todle je dost lacinej humor. Prakticky bez těch sprostých slov by to bylo na nic. Kde je humor ala Menšík? Vtipný, beze sprostých slov?

    Ještě, že teď začíná Krausovo Uvolněte se prosím...

    OdpovědětVymazat
  2. Vojta aka etigo: A co takovej Mr. GS, na toho už se taky nemůžeš dočat, co?

    Mně to připomíná ten vtip, jak si králíček chce půjčit od medvěda (nebo od koho) sekyrku.. tak jde a říká si, no, ten by mi jí mohl půjčit, jde ještě chvíli a říká si, ale co když mi jí nebude chtít půjčit.. po další chvíli - no, on mi jí určitě nepůjčí.. a tak dojde až k jeho brlohu, medvěd rozespale otevře a králíček naštvaně: \"Tak si tu sekyrku sežer!!!\" :D (vtipy vyprávět neumim, ale chápeš? :-i :D)

    OdpovědětVymazat