úterý 4. března 2008

Zbyde po vás něco?

po mně ano! Píseň!
Je to už hodně dávno, co jsem svým standartním stylem (ohryzanou oslintanou tužkou na kus nespecifikovatelného toaletního papíru ) napsala básničku. Básničku z lásky. Věnovanou konkrétnímu člověku se snahou projevit konkrétní city. Hodně věcí je už teď jinak, ale co je jednou u mě na stránkách, to se prostě neztratí (prosím případné hackery, ať si to raději rozmyslí ).
V mailu jsem tuhle narazila na zprávu od pro mě dosud neznámého člověka, který mi psal, že se mu líbí moje básničky a jestli by je mohl zhudebnit. Ano, upřímně, myslela jsem si, že si ze mě někdo dělá akorát tak srandu, ale když jsme si nějak psali dál, skutečně jsem obdržela nazpívanou verzi mého veledíla a užasle jsem zůstala zírat. Poslechněte si sami.
Link ke stažení "Mlčky v mrazu" (4,1MB)
Tisíceré díky a obdiv patří Petrovi aka Petovi .

4 komentáře:

  1. Po někom zbytou jen písmenka, ale po tobě notičky, melodie a ...pocit. Hezké.
    P.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Petře... Klobouk dolu. Sice nejsem hudební kritik, a můj hudební um končí u Néésem Vááám noviny, ale jako posluchači se mi to líbilo. Jen pokračuj.

    BTW: Možná se mi to jenom zdá, mému necvičenému uchu, ale není tam občas nechtěné drnknutí do jiné struny? :)

    OdpovědětVymazat
  3. 2Vojta: nechtěné drnknutí do jiné struny? na to sral pes...

    ta zhudebněná básnička je moc pěkná... klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  4. No teda... co říct? Podle mě super. Nedá se ani moc říct, jak je to skvělé. Snad jen... děkuji za moc pěkný zážitek.

    OdpovědětVymazat