sobota 24. května 2008

Maturity

ta morálka, ta morálka...
Jsou svaťáky. Jsem sice opět nemocná a zalezlá doma, přesto jsem si toho ale všimla. Jak? Zpovědnice ja zahlcená. Lamer je zahlcenej. Ale na tom lamerovi jsem objevila největší nápovědu k zjištění celé pravdy o tom, že jsou maturity. Tato citace totiž jasně osvětluje celou situaci.
<1.> serus, maturant
<2.> daj pokoj, mam taky pocit, ze za dalsie dva tyzdne kazdy den pokosim, vylestim cely byt, poupratujem izbu, garaz, vybetonujem pivnicu, vymalujem, skontrolujem strechu, dorobim meteostanicu, fm vysielac, ocesem kaktusy, povysavam riady a pojdem na prechadzku s chobotnicou len aby som sa ucit nemusel
<1.> to mas este dobre, ja som cez akademicky tyzden zacal ocakavat, citat a odpovedat aj na SPAMy...
A teď si to přeberme do praxe. Šindela. Moje dlouholetá kamarádka, bydlící ve vedlejší ulici, zrovna maturuje. A jak se to pozná?
1. ač se vídáme minimálně kvůli rozdílným rozvrhům, tento týden tu byla už DVAKRÁT. Vždycky jen na otočku pro fotky, ovšem zdržela se vždy tak 4 hodiny .
2. jakoukoliv zpověď ze Zpovědnice, která mě zaujmula a chci jí ji říct, ona už četla. A já čtu nudou všechny, takže...
3. včera jsem ji a Jacka potkala na poliklinice v lékárně. Ač to máme domů přes celé město a Jack chtěl jet k sobě domů, bez problémů po jednom mém návrhu Jana souhlasila s pěší procházkou, po které jsem v důsledku toho, jak teď už týden ležim doma, skoro zhebla. Ještě na mě chtěla čekat než vystojim frontu na poště, ale už jsem ji fakt v jejím zájmu poslala domů učit . A co je nejhorší? Že ten syndrom maturitního učení už přelezl i na mě. Totiž těhlech 14 dní jsme na praxi v Praze. Tam, kam jsem se tak děsně těšila až si užiju dny bez starostí, kde bude jen sranda a odpočinu si od domova. Samozřejmě ale jsem tři dny před odjezdem lehla s brutálním nachlazením. Chrchlaje že se otřásaly okenice jsem zůstala ležet doma sama, protože brácha byl ve škole, máma ve škole v přírodě a táta v práci. A co teď, když je vám trochu líp? Tak jsem si řekla, že si začnu dopisovat učení do počítače. Ano prosím, takže jsem doma od minulého pátku. Od té doby jsem už pětkrát uklízela pokoj (normálně NEMOŽNÉ!), uklízela jsem kuchyň (3x), koupelnu (2x), myla jsem nádobí (6x), koukala jsem na filmy (15ks), přečetla jsem knížku (2ks), přeorganizovala jsem si poličky a nástěnky, naplánovala další díl prázdnin a chystám se na sádrování děr ve zdech a plánuju bruslení až budu zdravá. Ale jinak jako morálka s tím učením maximální, už jsem si to skoro přinesla ze skříňky . (a taky jsem BLOGLA! To už je fakt...KONEC )

3 komentáře:

  1. :DD

    jinak bezprostředně teď mám dojem, že by bylo nejlepší se na tu maturitu fakt vykašlat a prostě tam jen přijít.. (jenže pak se podívám na ty čtyři dvaceticentimetrový hromádky, co mám v pokoji, a zas chytnu stresy :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele preju hodne stesti! Osobne si prozivam advanced peklo, bze mam prave pred statnicema. Na maturitu uz jen s nostalgii vzpominam. Jestli to tenkrat byla zkouska z dospelosti, tak ted je to zkouska z vydrze :)) Peru do sebe povzbuzovadla vseho (zatim legalniho) druhu, pohyby ocnimy vicky se stavaji slysitelnymi a bolestivimy (na to se necha zvyknout), nalada prudce stoupa a klesa z minuty na minutu, prez den castecna, v noci uplna demence...ale jinak to celkem ujde...Enjoy it! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Cože??? Ty a uklízela??? Hele jestli máš tak nesnesitelnou nudu, tak taky můžeš přijít uklízet k nám:-D
    Zpovědnice je hold rozptýlení, no.

    OdpovědětVymazat