čtvrtek 18. září 2008

Kluci jsou svině

toaletní moudra 2.0
Kdo mě zná, ví, že záchod v jakékoliv podobě je mnou nejvíc navštěvované místo. Ač to není z mojí hlavy a můžou za to spíš moje urologické potíže, zvykla jsem si a fakt, že znám všechny záchody v různých městech už ke mně nějak patří. A jak jsem už minule říkala, na záchodech se dá leccos pochytit. Asi jako tuhle, když jsem zalezla do pracně vybojované kabinky v hypernově (vědecká fakta: tyto záchodky jsou mimochodem kvalitou mezi nejhoršíma, ovšem na ty v McDonaldu, naší škole a v Praze na hlaváku ještě nemaj ), tak si tak poklidně čůrám a najednou mi padlo oko na držák na toaletní papír. Někdo napsal moudrost a ostatní reagují, protože s názorem oné dívky/ženy/transvestity nesouhlasí. Téma kluci.

Kluci jsou svině.
Nejsou!
Jak který
Klid, kluci jsou svině, ale ne všichni.
Nikdo není svině, možná vy který to píšete
Ale jsou. Všichni chlapi! :(

Možná už trochu upadám, ale přijde vám to taky tak zajímavé, jak se na takovém poutním místě sejde tolik lidí s různými životními zkušenostmi na dané téma a sofistikovaně debatují??

5 komentářů:

  1. Takže odteď, až půjdeš na záchod, si s sebou už taky budeš brát propisku? :-i :D

    OdpovědětVymazat
  2. kdepaaak, to by me ani nenapadlo. LIHAC! :-i :D

    OdpovědětVymazat
  3. kluci jsou ty největší svině,(žádný hodní kluci neexistujou)

    OdpovědětVymazat
  4. žádní kluci neexistujou! :D

    OdpovědětVymazat