neděle 5. října 2008

Been there,

saw that!
Ano, ani já nevybočuji z řady šestiletých dětí ověnčených supermoderním mobilem a telefon mám. Teda sice o tom supermoderním se už dá s velkým úspěchem u mé Nokie 5300 pochybovat, ale zatím celkem funguje. Teda kromě toho, že když mi někdo volá, nezvoní (abych se vyvarovala ultravtipných komentářů dementních čtenářů, ne, NEMÁM vyplej zvuk; inteligentní čtenáři mohou tento dodatek ignorovat, děkuji ). Co nicméně zatím funguje, je foťák. Ano, sice fotky vzniklé jinde než za plného denního světla úspěšně ukazují kvalitu ultrashit, leccos zajímavého se mi podařilo za poslední měsíce zachytit.
Tak vám tak sháním velkej nerezovej hrnec. Shánim ho asi měsíc a v šuplíku s hrnci není a máma tvrdí, že neví, kde je. Tak si tak jednou jdu dolů do ledničky, otevřu a co tam nenajdu. Hrnec nalezen. A v něm i králičí pečínka, co tam byla odložena, že se další den sní. Mám takové tušení, že nesnědla .

Velká škola, spousta studentů, malý koš. Ani nevíte, jaký je labůžo do toho kopnout .

Mám dojem, že se jim v tomhle Tescu nějak rozbil mrazák. Ale jenom trochu

Tak je nebo není??

Víkendové vyklízení bordelu na zahradě po prarodičích. Po dohodě s obecním úřadem jsme na stanovené místo vyvezli první z mnoha dávek věcí, připravili na zapálení - pro porovnání je v obrazu táta - měří 175cm, tak si asi přeberte, jaká kupička to byla ...

První minuta hoření. Jakto? Strejda Míla prohlásil: "A teď vezmeme náš kouzelný podpalovač!" a polil hromadu flaško benzínu. Tak asi takto

Míla mi k ohni dovezl televizi, prý abych se nenudila

Cedule v ZOO Chleby. Dokonalé.

To si takhle jednou dám šlehat vajíčka s cukrem na korpus a jelikož to dlouho trvá, odejdu k PC, kde se tak trochu zaseknu. Výsledek?

Tesco v Praze. Sákra, ty fény dělají pořád větší a větší

Konec výletu na Sněžku. Tak si tak jedeme v Trutnově a najednou nám vypadnul z auta motor. Normální, ne?

Jirka v nemocnici na kapačkách, požívající masovou haši s kaší. Mám takové tušení, že mu to nechutná

Člověk aby se bál něco někam napsat


Stay tuned. Budu se s telefonem v ruce plížit světem dál .

3 komentáře:

  1. Jirka vypadá jak keby mal u huby pěnu :-i :D

    jo a keby ten rám z TV bol pred tým ohňom, tak by sa dal použiť joke z IT Crowd s tým screensaverom :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé fotky, díky za ně.

    OdpovědětVymazat