neděle 19. října 2008

ÚNOS!!!

reklamní triky jsou stále drsnější
Konkurence je čím dál větší. Firmy bojují o každého nebohého zákazníka, navzájem si dávají stále větší a větší podpásovky a přicházejí se stále brutálnějšími nápady, jak prodat zrovna jejich produkt. V reklamách už můžeme vidět naprosto vše. Co jsem však zažila tentokrát při návštěvě svojí, haldě spamů každý týden odolávající e-mailové schránce (0-1 týdně - ano, mě totiž nemají už rádi ani spamboti ), to už bylo i na mě fakt moc. Nevěřícně jsem zůstala zírat na název zprávy, kterou mi laskavě zaslala Móda Plus. Ale ve chvíli, kdy mě konečně opustil nechápavý "cože" výraz, mi to došlo a musela jsem se zasmát. Ano, i svoji bundu jsem potom objevila na svém místě na věšáku .
Druhá věc, co mě dnes totálně zazdila, přišla z poněkud nečekané strany. Tak si tak projíždím fler.cz a hledám inspiraci pro své výtvory (mohla bych tam prodávat taky, ale bytostně se mi nechce - úplně už vidim jak by mě točilo, jak ode mě nikdo nechce nic koupit ), když tu narazím na brož. Tak na to tak zůstanu zírat, sjedu dolů do komentářů a zjistím, že nejsem jediná, koho to naprosto šokovalo. Upřímně si nedovedu představit někoho, kdo by si to s klidem připnul třeba na límec u košile . Posuďte sami:
První, co mě dostalo, byla estetická stránka. Druhé byla informace pod výrobkem sdělující, že výrobek není určen dětem" - mám dojem že ani dospělým . A třetí? Že slečna za tento 5x1cm výtvor chce 199Kč!

3 komentáře:

  1. Tak takové věci naštěstí zatím na internetu běžně nepotkávám, ještě to tak! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda strašně úchylný. :)
    Jakože originalitě zdar, ale co je moc, je příliš.

    OdpovědětVymazat
  3. a náhodou použité kondomy s ozdobnou mašličkou v nabídce, popř. od stejného vlastníka, nebyly, mě že by to vůbec nepřekvapilo:-D:-D

    OdpovědětVymazat