čtvrtek 17. března 2011

Je to tady

haaleluja!
Vážení přátelé, je to tady. Po X hodinách prosezených v čekárně a v ordinaci na imunologii se konečně někam posunujeme, dnes jsem začla užívat lék na imunitu. Trvalo celou věčnost něco takovýho dostat, musela jsem přetrpět několikero doktorovo nepřijemné ošahávání většiny mého svlečeného těla ("Proč jste tak napjatá, uvolněte se!" ), doprovázené slizkým dechem na mém krku, musela jsem vypláznout 1200,- v lékárně, ale nakonec jsme zdárně dorazili k dnešnímu ránu, kdy jsem si vzala první lahvičku. Lék bych pracovně nazvala Praseodym, protože se vyrábí z krve prasat a navíc Imunor vůbec nezní kůl .
Ukázalo se, že moje působení na potravinářské škole v laboratořích analytické chemie přecijen k něčemu bylo, když se mi nedařilo do maličké lahvičky s práškem léku dostat vodu, nakapala jsem ji tam z brčka jako pipetou . Jelikož jsem byla varována, že je to pěkně hnusný, nijak extra jsem se do toho pití nehnala. A že jsem měla proč, nemůžu říct jinak než že je to hnusný jak prdel, (Paní v restauraci reklamuje polévku. "Pane vrchní, ta polévka chutná jak voda z hajzlu!" "No co vy jste všechno neochutnala!!") nicméně uvidíme, třeba to pomůže. Wish me luck

5 komentářů:

  1. wishuju ti luck! A není to spíš praselyzér než praseodym? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby ti to nevyšlo ani s touhle medicínou, zavoláme do EZO TV :D

    OdpovědětVymazat
  3. jsem tady asi půl sekundy hledala tlačítko \"like\" :D good luck ;)

    OdpovědětVymazat