pátek 25. března 2011

Střípky týdne

i jedno písmeno může být DOST velký rozdíl

Konečně jsme se pustili do rekonstrukce zahrady. Vyhazujeme metráky bordelu (hurá!), hrabeme trávu a listí jak o závod, stříháme stromy a keře, třídíme a odvážíme odpad. Já osobně bych si tam představovala posezení s grilem a bazén, papínek ovšem přišel s mnohem revolučnějším nápadem. Prý jestli si tam neuděláme poušť, že by se to nemuselo sekat ani zalejvat . Musím ale uznat že nápad to není špatnej, mohl bysme ušetřit za keříčky a travní semena, stačilo by uhrabat nějaký duny.... a udělat sádrovýho velblouda!

----
Paní učitelky ve škole si na nás pro tento semestr v didaktickém bloku vymyslely parádní věc. Tato nová lahůdka se zove Microteaching a spočívá v tom, že náhodně zvolená skupinka předstoupí před třídu a má tam udělat 15 minut dlouhé vyučování na dané téma (pronunciation, vocabulary atp.). Téma se ví dopředu, tudíž se na to všechny skupiny připraví a pak jen jedna zvolená performuje. Zní to poněkud nezáživně, může se ale třeba jako toto pondělí stát, že se hodina ubere velice nečekaným směrem.
Děvčata měla připravena zajímavé cvičení na procvičování th (think) a th (the) založené na tom, že když člověk žvýká v puse žvýkačku, přimáčkne ji jazykem na horní zuby a vyslovuje české S a Z, zní to jako tyto dva phonémy. Příprava výborná, ale výuka se poněkud zvrtla v momentě, kdy na jednu z vyučujících dolehla tréma a začala tam trochu koktat a zamotávat se do toho. V jednu chvíli instrukce zněly takto: "...put a GUN to upper teeth...part of your mouth...". Musím říct, že na moment mě to TROŠKU zmátlo. .

----
Moje srdce zatoužilo po jedné dřevěné stolní hře, co jsem kdysi viděla, tak jsem se rozhodla si ji koupit. Jelikož jsem kůže líná a nechtělo se mi to hledat, ptala jsem se vševědoucího bratra, který ji loni kupoval kamarádce k narozeninám, jak se ona hra jmenuje.

ZuSka (22:24:02 13/03/2011) hele pls jak se jmenuje ta drevena hra jak stavis tu vez a beres kosticky zespodu?
ZuSka (22:24:07 13/03/2011) a nemas ji nahodou?
Ivošek (22:25:02 13/03/2011) nemám a jmenuje se Tenga
Ježto jsem v něj měla plnou důvěru, hodila jsem tento název do gůglu a v další vteřině jsem nevěřícně zůstala zírat na dlouhej výpis odkazů na jakési masturbační hračky pro muže. Jakože jistě, sháněla jsem něco na hraní, ale přecijen trochu jinej kalibr . Ještě chvíli jsem se probírala odkazy na nejrůznější sexshopy a až pak jsem projevila nedůvěru.
ZuSka (22:25:24 13/03/2011) to naslo nejaky eroticky hracky :D
ZuSka (22:25:39 13/03/2011) ses si jistej tim nazvem?
Ivošek (22:25:55 13/03/2011) celkem jo, loni jsme to kupovali Kátici
... ZuSka (22:26:38 13/03/2011) jenga :D
ZuSka (22:26:45 13/03/2011) tenga jsou pansky masturbatory :D
Ivošek (22:27:12 13/03/2011) no vidíš, o písmeno vedle

Nakonec to jedno písmeno bylo to jediné, co stálo mezi námi a tím, aby si na nás lidi v restauracích při "hraní" ukazovali .

----
Rodiče na sebe v kuchyni komunikovali mírně zvýšeným hlasem.
" Víš co je láska? To je to, že mě tak rozčiluješ a přesto tě nezabiju! " Ale moment! To beztak jenom proto, aby sis neušpinila kuchyň!".
No...radši nic
-----
A na závěr...prezentace Stevea Jobse jsou prostě BREATHTAKING, že?

1 komentář:

  1. Video je boží. :D A ten nápad s pouští není špatný, jenom nevím, jestli by sousedy ty násoby písku během větrného dne krapet nerozčilovali. :)

    OdpovědětVymazat