sobota 10. prosince 2011

Přišel čas trumfnout

příběh se železnou lodí...
Po mém minulém příspěvku, obsahujícím strhující příběh mého otce, pár kusů nábytku a železné lodi se poněkud rozmohla myšlenka, že moje rodina je plná neschopných, inkompetentních lidí, co se dostávají do a především se zraňují za naprosto pochybných okolností. Well, je čas tuhle myšlenku...ještě více podpořit.
Pro pochopení následující historky je třeba opět znát pár informací:

1. před pár týdny si máma při mytí nádobí rozřízla kůži u palce o rozbitý talíř, jelikož si ale přeřezala i šlachy, měla ránu nejen sešitou, ale navíc ruku v sádře až skoro po loket
2. ten sádrový obvaz byl tvořen standartní sádrovou rourou, na které bylo ještě pár omotání obinadlem
3. doma třídíme velice pečlivě odpad na x kategorií, co se týče papírového odpadu tak ten buď dáváme do sběru nebo pálíme v kamnech např při ohřívání vody na praní ve staré pračce

Událo se to asi nějak takhle:
"Tak jsem ti tak šla topit na praní. Sedím u kamen, přikládám tam papíry a najednou jsem si všimla, že mi hoří ten obvaz! No a jak tam tak tou rukou zuřivě máchám abych to uhasila, tak se mi podařilo tu sádru rozbít o kamna!" XD XD ...
...
...
(jeden aby se skoro bál co se stane příště :D)

6 komentářů:

  1. Myslím, že si nikoho z tvé rodiny domu nepozvu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi připomnělo tu jednu epizodu ze Simpsonových, jak Homera odvezou do nemocnice a tam sestra vytáhne takovou obrovskou tlustou složku s jeho zdravotnickou dokumentaci. Tak se mi zdá, jestli na tom nebude vaše rodina podobně. :)

    * Možná to bylo v Kutilovi Timovi, fakt teď nevím.

    OdpovědětVymazat
  3. A zdalipak sis všimla, že průměr číslic v datumu tohohle blognutí je jedna celá? :-i :D Nicméně jsem ráda, že to není (imho) nic tak strašnýho, jako jak jsi byla minule pořezaná.. :) musela se jít dělat nová sádra?

    OdpovědětVymazat
  4. 4Křesťan: no my nepoškozujeme nic kolem sebe, spíš jen vyloženě sebe :D

    4Lenka: no to bylo nejlepší, historka totiž pokračovala tim, jak to opravovali s tátou takovou tou sádrou na zdi :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lze to brát jako nechtěný, avšak nečekaný důkaz o hořlivosti materiálu, který obecně není řazen mezi hořlaviny, či dokonce palivo. Tedy opět staré dobré známé \"Všechno špatné je k něčemu .....\"?

    OdpovědětVymazat
  6. Hele nechceš začít s tou tvojí povedenou rodinkou nějakej sitcom? :D

    OdpovědětVymazat