pondělí 25. června 2012

Hnusná a tlustá útočí

Mám staršího bratra, se kterým jsme nikdy moc nevycházeli, takže jsem to za svoje dětství a potažmo dospívání slyšela všechno. Hnusná, tlustá, blbá...prostě všechno. Smutné na tom bylo, že až do určité doby jsem tomu i věřila. Opusťme ale to depresivní a postupme k pointě.

Jednou jsem si tak kráčela po Třídě Míru a ve výloze obchodu se spodním prádlem jsem zahlédla plakát, lákající zájemkyně na casting s cílem najít novou plus size D+ modelku pro novou kolekci spodního prádla. Přirozeně jsem na webovky koukala asi týden než jsem se odhodlala, že se teda přihlásím.

Což o to, vůle přihlásit se byla, nicméně chuť vrhnout se do focení fotek v prádle a reprezentativních fotek obličeje už příliš ne :D. Nakonec to dopadlo tak, že den před závěrkou jsem nahodila make-up, roztáhla v pokoji látku a vrhla se na focení. O asi tak padesát fotek později (večná nespokojenost :D) jsem konečně odeslala dvě fotky, svoje míry a pak nezbývalo než čekat.

S cílem zvládnout postup do druhého kola jsem čekala asi týden. Pak se mi velice úspěšně povedlo zapomenout, že mám checkovat stránky kvůli výsledkům :)). Když jsem si asi za další dva týdny vzpomněla a na web mrkla, nečekala jsem od toho nic. Projížděla jsem dva řádky fotek vybraných holek a k mému překvapení jsem se tam našla. Nadšení bylo na místě, protože z celkového počtu 289 přihlášených se dostat do 22 vybraných mi připadá dost jako úspěch a podařilo se mi splnit si svůj cíl.

Dalším krokem bylo vyrazit do Prahy na semifinále, spojené se zkušebním focením. Vyrazili jsme ráno za začínajícího horka a v Praze se setkali s deštěm, zamračenou oblohou a zimou. Ne zrovna ideální počasí na minisukni a tílko :)). V autě jsem se na palubce nějak nalíčila a vyrazila k ateliéru. První co mě překvapilo byl fakt, že ateliér se nacházel v předrevoluční továrně, evokující člověku pocit blížícího se zamordování :D. Druhé bylo, že většina účastnic byly fakt sympatické holky, které byly vesměs stejně nervózní.




A pak se rozpoutalo peklo. Člověk měl přijít, nejdřív udělat jen pár fotek v klidu a pak jsme měly začít TANCOVAT. Ano, zvládám dobře společenské tance, relativně dobře břišní tance, ale když mám tancovat sama na místě, nedá se na to koukat :D. Musím nicméně uznat, že nekterá děvčata tam předvedla naprosto solidní freestyle (respect yo).




A teď se čeká na výsledky. Nemyslím si, že vyhraju, bylo tam hodně opravdu krásných holek, stejně jako si nemyslím, že bych potřebovala vyhrát nebo že se mi zboří svět když nevyhraju. Skromně se domnívám, že moje budoucí kariéra tkví někde jinde než v modelingu a už ten postup považuji za úspěch.




Ale SUCK ON THAT, kdokoliv kdo mi kdy řekl že jsem hnusná nebo tlustá :D.

3 komentáře:

  1. Ty jo, Suzy modelka :D to sú mi novinky :D tak držím palcáty. Možno za 5 rokov budeš na titulke blesku, že si vymietla nejakú párty :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to je úžasné :). Moc bych Ti přála, aby Tě vybrali :).
    A i kdyby ne, tak dostat se do tak úzkého výběru je prostě bomba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj věrný čtenář chce více článků!

    OdpovědětVymazat