pondělí 6. prosince 2004

Jak po večerech..

vydělávám
Někdy před 14 dny
Jelikož byl můj nápad na živou reklamu ("Hele,já půjdu poslední a budu zvonit.Jana půjde přede mnou,bude chřestit řetězama a píchat tě vidlema .No a ty půjdeš před ní,budeš ječet,jak do tebe bude zabodávat ty vidle a budeš bušit berlou ) zamítnut ,nezbylo nám než vyrazit shánět lidi dopředu
Základním kamenem celé akce byla známá,která nám řekla kde bydlej lidi s malými dětmi .Když jsme zjistily kde,nahodila jsem inteligentní () výraz a s úsměvem jsem nás těm lidem vnutila .Pěknej podraz jsem udělala na Janičku,když jsem u jednoho domu zazvonila a pravila jsem :
" Mluvíš !"
"Ty voe,co mám jako...eh?dobrý den,promiňte že VOTRAVUJEM,jsem se chtěla zeptat,jestli k nám nechcete přijít na Mikuláše." Na moje dušení reagovala : "Teda my k vám,jako na děti!"
No ale nakonec jsme je stejně dostaly!
4.12.2004.někdy k večeru
Když jsem jen tak pro jistotu volala "Mikulášovi".jestli všechno platí,Janička mi milým hláskem sdělila,že asi nepřijde,jelikož je prej nemocná Večer předtim ! Kdybych s ní nevolala,ale mluvila z očí do očí tak bych jí asi musela skočit po krku
No,když jsem se uklidnila,začla jsem shánět náhradu... akorát on se blázen,kterej by byl ochotnej převlíct se za mikuláše den předtim docela blbě shání
No,madam si to ke svému štěstí nakonec rozmyslela 5.12.2004 , odpoledne a podvečer
Janičky obě nakonec dorazily a jelikož jedna strašně stála o Pitomce na prknech,koukly sme na ně...Její výraz během filmu by se dal skvěle vyložit slovy: Nad postelí mám plakát Vojty Kotka...ale kdybych ho měla v posteli tak bych si taky nestěžovala
No,dokoukaly jsme a byl čas hodit se do ohozu.. záchvat smíchu nás popad ve chvíli,kdy Jana vybalila oblečení na čerta...ten chvost co měla spíš připomínal sado-maso bičík a ta "čepice" na tom byla podobně ještě nás matka vyfotila (myslím že tentokrát hrůza těch fotek není až tak její vina )
jak měsíček na hnůj
-------------------------- nu což,vyrazili jsme Když se za mnou !počtvrtý! ozvalo "Střííkééééééj! " ,tak jsem se otočila a něžným hláskem jsem Janičce sdělila,že jestli okamžitě nezavře ústa tak jí něčim přetáhnu
-------------------------- No,u první rodiny šlo všechno skvěle...akorát na nás vyběhli dva rozzuřený bíglové no a jelikož se Janička pejsků trochu bojí,málem spadla ze schodů
-------------------------- U druhých to šlo líp... Mikuláška dostala dárky,instruktáž pro koho je co a když děti dořekly básničku,tak se otočila na rodiče se zmateným výrazem a dotazem " Pro koho je teda co??? " u těch lidí jsme pak dokonce dostaly zaplaceno dvakrát (to jako nic proti lidem,co se nejsou schopný dohodnout )
-------------------------- Pak když jsme šli po ulici k dalším lidem,viděli jsme nějakou rodinku na procházce...otec se odpoutal a šel nás požádat,ať dcerku postrašíme Jana (čert) tak stála a nehejbala se...tak jsem do ní šťouchla se slovy " Tak di,ne?"... nooooo poslechla kdybyste to viděli...ona se s tak divně roztaženejma nohama rozběhla,jak měla takovýty pořádný kanady tak dupala jak slon,řetězy se na ní třásly,teď eště ty zvuky co předváděla...no horor holčička vyjekla strachy a pak se vyděšeně rozbrečela a schovala se totálně vyděšená za mámu no řeknu vám,kdyby se takhle rozběhla na mě tak brečim taky -------------------------- U posledních lidí jsme dokonce museli odmítnout panáka na cestu no,to bylo vše...vydaly jsme se zpět k nám domů...tam jsem se dámám mírně mstila tím,že jsem si začla loupat buráky u vrat a odmítla jsem jít dovnitř (skoro_neúčast i hláška z pitomců jsou hříchy,no ) -------------------------- No,k večeru se pokusil už i otec vyvrátit mou andělskost ( to ty Gigolos )
ale co,hlavně že už to mám za sebou

3 komentáře:

  1. No, já bych tam u toho, jak běžela přes tu silnici pravděpodobně vyprskla smíchy (teda aspoň podle toho, jak jsi to líčila ;-D)
    Btw. ještě furt gigolos? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, Da Mikoolash Gang, feat. Chert & Angel... Taky bych se bal :D

    OdpovědětVymazat
  3. dobre foto super csomám nato povedať? hmmmmmmmmmmm

    OdpovědětVymazat