neděle 12. prosince 2004

Zprovoznila jsem to!

fanfáry hrají tuš
Ano,po době,ve který jsem o fotkách akorát mluvila,jsem se do toho pustila
sice na to,jakou dobu jsem nad tim strávila,to nestojí za nic,ale to je fuk Takže,na mojí page zkuste odkaz Fotky

6 komentářů:

  1. A ze cervene ;-) Ani to nevies urobit poriadne, ja som cakal nieco echt cervene a nie ruzove ako ... ehm :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Mozna to neni slusne, ale uz driv jsem se chtel zeptat a uz to nevydrzim: Proc mas na vsech portretnich fotkach zavrenou pusu?
    Ja jen 'nemuzu spat a porad se odkopavam a ze spani me budi ta hrozna predstava, ze je nejaka prekazka', proc asi nerada cenis zuby na druhe. ...ze by trvale mirumilovna povaha?

    OdpovědětVymazat
  3. Jarda: Tak ako druhy maju pud sebazachovy, ZuSka ma pud zachranit ostatnych ;-) Ja som jej zuby videl a napriek tomu zijem... ale ja som zase silna osobnost a nie vsetci by to mohli prezit :-)))
    (blby vtip ale vtip :P)

    OdpovědětVymazat
  4. 2Jimi: Heh až tak, jó?... :))
    2ZuSka: A teď bych se bránil... :)
    2Jarda: A ty se fotíš s otevřenou klapajdou?..

    OdpovědětVymazat
  5. 2Korchy: Jo, ja se nekdy necham vyfotit prirozene dokonce i s otevrenou klapajdou. A samo ze to nepusobi tak uhlazene jako se zavrenou. :o)
    2ZuSka: Zustan uhlazena. Aspon je videt, ze se nam chces libit a ze ti na nas zalezi :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Hustě :]]] Já bych sice bych ještě přidal popisky, ale to už chci moc, co? :]]

    OdpovědětVymazat