středa 1. prosince 2004

Začínám chápat...

mužskou nechuť k nakupování oblečení
Kdysi dávno,už ani nevím kdy ,jsem zmiňovala fakt,že mi učitelka zakázala nošení červený košile ,dokud k ní nebudu mít společenský,takže černý (tsss ) kalhoty ( v dáli jsou ty časy kdy jsem nosila všechno černý(absolutně vše),to bylo tuším v šestý-sedmý třídě,onlinko řekni ,no každopádně v tý době kdybyste mě viděli - smrtka hadr )....
No,každopádně páč se blíží škola,nezbylo mi než vyrazit do obchodu s módním poradcem (Džejn 3 ) v doprovodu... popravdě jsem se tam těšila asi jako k zubaři ..no každopádně,dorazily jsme tam...
Její básnění o jakejchsi kalhotách,který mi později i ukázala,jsem přešla svým obvyklým výrazem
když mě dotáhla kam měla,došla za náma na pohled docela sympatická prodavačka..na dotaz jaký sháníme kalhoty jsem reagovala že potřebuju nějaký který by vedení školy uznalo za slušný
prodavačka začla něco vybírat,Jana začla být ve svém živlu a já jsem začla být připravená do rakve
no,po vyzkoušení trojech kalhot (btw.prodavačka mě odhadla o 4 čísla míň,podlejzačka ) jsem byla rozhodnutá že na to peču a jdu domů ( můj oblíbenej styl nakupování oblečení - vidim-vyzkoušim-koupim-nashle mi ještě doma matka zatrhla,že to musí bejt pořádný ) no ale nakonec jsem se ke kalhotám,který by mi vyhovovaly,ač s lehce pochroumanejma nervama,dostala
když jsem dokončila fázi placení a chtěla jsem odejít,Janička mě požádala ať se s ní jdu kouknout na boty...myslela jsem že jí skočim po krku ..ale nakonec jsem šla.. kalhoty mám,teď už jen čekám,jestli mě s nima pošle učitelka do háje nebo ne
abyste z tý hrůzy taky něco měli,tak jsem se vyfotila
takže spolužáky i učitele budu nyní svou přítomností oblažovat () takto :
koukám že mám tu kravatu nějak divně uvázanou no,každopádně pánové,chápu vás !

8 komentářů:

  1. Za prvni nevim co to je vysmahnu... ale to nevadi :D
    Moj styl nakupovania je: pozriem, mati sa to nezda, pozriem nieco ine, mati sa to zase nezda, pozriem nieco stvrte, tatuldo chyti mati aby nemohla protestovat a kupujeme :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééé :D Překrásná jako vždy :) Co víc dodat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. spíš sedmá, osmá... to je jedno ;-)
    btw. Jimi, já taky pořádně nechápu, co to znamená ;-D

    OdpovědětVymazat
  4. jejej zusko..ty mi něco o nechuti povídej..tobě musí bejt všechno!
    mně je všechno buď maly nebo velký nebo krátký (to většinou) :/

    OdpovědětVymazat
  5. Nakupování? :sick: No já to neřeším - na Vánoce či narozky či svátek nebo jen tak mi setřička či máti něco koupí a je to, ale abych šel já nakupovat hadry - no to snad né... :))) Takže tě ZuSko chápu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Akorat jsi nam zapomnela ukazat, jak to bude vypadat ve skole, az budes mit ten vyraz, jaky popisujes v predchozim zapise.
    Takhle neni co vytknout:o)

    OdpovědětVymazat
  7. 4Jarda: no toho jsem vás právě ušetřila :))
    chudáci všichni trpěj,když na mě koukaj,žejo Leni? ;))
    (když de o tohle tak se jistě ozve :D)

    OdpovědětVymazat