středa 22. prosince 2004

"Zima a Vánoční světlo" k tomu...

zas jsem fotila
20.12.2004 , někdy k večeru
to je zvláštní..kdykoliv mě něco napadne a jdu onen nápad převádět do skutečnosti,setkávám se doma jen s nepochopením... jako dneska...vytáhla jsem z mrazáku tvořítka na ledový kostky...táta se na ně podíval a hned " do mě začal šít ",že jsem se snad zbláznila,když jsem nemocná,pít pití s ledem...nechápu,proč když vidí kostku ledu,tak jediný její uplatnění,co ho napadá,je do pití ...to já vidim dál...mnohem dál já si ty kostky ledu vyloupu a použiju je..sice z nich taky ve finiši nic nezbyde,ale to co se mi s jejich pomocí podaří stvořit je přecejen trvanlivější než zápal plic,co bych mohla mít kdybych si je dala v svém momentálním zdravotním stavu do pití no, každopádně mrazák musel zaskuhrat,když mi tu haldu kostek mrazil ,chudák





-----------------------






-----------------------






---------------------






..kočka zas pro změnu nechápala,proč je na zemi uprostřed pokoje louže .. no ale když jsem jí vysvětlila,že tam bude do tý chvíle,než jí vylíže,tak pochopila a....odešla ne,nevylízala jsem tu louži já ,vytřela jsem jí hadrem .... --------------------










-----------------------
Tak,to je všechno ....tak reagujte ....

11 komentářů:

  1. Ako moze laik reagovat na take umelecke dielo? ;-)
    Snad jedine slovom: "ÚÚÚŽASNÉ" :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi dokonalá bytost s uměleckým duchem :) Chvíle mám pocit, že ti tě ani nezasloužim :) ;) Ach :) Co více říci? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to jsou nápady!! Jaktože Tě nechápou :o/ jsi šikulka!! Mooooc pěkný

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera :-)) Kam na ty nápady chodíš? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pouze pokud hodnoceni bude kladne :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Celkem posobive na pohled, me osobne se na podobne obrazky moc dobre kouka :-), necham to zkouknout odbornika a dam ti vedet co si o tom mysli :-))

    OdpovědětVymazat
  7. 4Staon: kupuju je v Globusu za 9,90Kč jeden :))
    4Morka: i kdyby kladny nebylo,tak by me to moc zajimalo ;)
    snad i nejakou kritiku snesu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Odborník nejsem, ale líbilo se mi to :o))

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu hezky a povedeny fotky, a taky dobrej napad.. Obzvlast dobra je ta s tema svickama v rade za sebou, makro ledu, a ta predposledni upravena, ta se mi doopravdy libi..

    OdpovědětVymazat