středa 19. prosince 2007

Na vědomost se dává...

že už nemám NADVÁHU?!?
Jak už to tak dvakrát do roka bývá, vyrazila jsem za svým alergologem. Ač to není žádnej výstavní fešák a já jsem byla objednaná, strávila jsem v čekárně přesně tři hodiny, než jsem měla tu čest pohlédnout mu do tváře. Tentokrát měl dokonce lepší náladu než minule, takže mi dokonce pochválil, že to vypadá že jsem zhubla. Pan doktor totiž, ač sám vypadá jako kdyby čekal osmym měsícem bagr, měl vždycky hrozný kecy na to, že mám nadváhu, za čímž následovala dlouhá přednáška na téma že bych se měla hýbat a že špatně skončim a že to není hezký a blá blá blá. Tentokrát jsem mu ale přišla vytřít zrak. Jelikož jak už jsem řekla naše škola nemá jídelnu, stravuju se silně pochybně po bufetech a podobných zařízeních...a 8kg je dole. Na otázku, kolik teda teď vážím, jsem nahlásila momentální cifru 67 kg, pan doktor se na mě moc hezky usmál a sdělil mi, že to ošklivé slovo (čti nadváha) mi vzmaže ze složky. A co to pro mě znamená? Že prozatím skončila moje letitá noční můra. Teď jen zbývá to udržet. Takže asi abysme šly bruslit, co, Lenko? .

7 komentářů:

  1. Ty a nadváha? To snad né.

    Stejnak nejvíc \"vtipná\" je u mě ve třídě jedna blondýnka, která už takhle má podváhu (BMI si nedávno spočítala na 18,9), a neustále tvrdí, že je tlustá a že musí zhubnout. :D Nejspíše proto se její jídelníček skládá z čokolády, čokolády a čokolády... :D

    (jinak nemám nic proti blondýnkam, jsou to milé slečny :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty si děláš srandu, ale já jsem byla pevně rozhodnutá, že to dneska zkusím, pokud bude ideální počasí, takže by mi stačilo, kdyby nic nepadalo z nebe a nic nebylo na stezkách, což bohužel úplně 100% nevyšlo no.. :-/ :D třeba to do zejtra zmizí, nešla bys? :-i :D

    OdpovědětVymazat
  3. No není jídelna, jako jídelna. Kdyby ses stravovala v té naší, tak bys taky schodila minimálně 8 kilo, páč za prvý ta vůně už je cítít při příjezdu do školy tak, že by to člověk nejraši obrátil zase domů a za druhé stačí, aby ses na některé ty jejich blafy podívala a máš pocit, že jim do toho něco vlastního přidáš :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik prosím tebe měříš?... jestli máš pod metr sedmdesát, tak jsi fakt fotogenická ... podle fotek jsem si dycky myslela, že máš tak 165cm a max. 55 kilo...

    A když už to tu przním, tak tě důrazně nabádám: \"PIŠ VÍC, OSOBO LÍNÁ!!!\" ... né že by mě nebavilo sem chodit dělat docházku starým článkům... (no nebavilo, kdybys měla zatrvdlejší chvilku...)

    OdpovědětVymazat
  5. mmm: já bych řekla, že to právě je tím, že není líná a holt na blog se v žebříčku priorit čas třeba nachází těžko.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby jenom na blog, to aj i na ICQ a další věci. Asi založíme občanské sdružení \"ZuSko,bloguj\". :D Mě už taky nebaví chodit po archivu a připomínat si zlaté časy tohoto blogu, kdy se člověk skoro obden zasmál vydařeným postem. :)

    OdpovědětVymazat