pondělí 31. prosince 2007

Silvestr se blíží...

tak pozor!
Jó, už je to tak. Dnes je ten slavný den, který každý považuje za důležitý. Ten den, kdy se plní záchytky lidmi totálně našrot, odpaďáky a záchodové mísy se plní obsahy žaludků a na pohotovosti se setkává stále více lidí všech věkových kategorií se zraněními od zábavné pyrotechniky. I mě něco z toho možná čeká. Ale nebudu předbíhat. Letos bude oslava Silvestra v domácím duchu. Jelikož jsem člověk svobodomyslný a nerada bych přišla o oslavu s přáteli, pořádám oslavu u nás doma. Na to, že to byla zásadní chyba, jsem finálně přišla včera, kdy jsme po mém návratu z "dovolené" v Sušici s mamkou naběhly na úklid zvolené místnosti. Ano, úklid, řeknete si že pohodička. To by byla i pravda, kdyby ovšem ona místnost nebyla dlouholetým skladištěm všech věcí, co jsou v domě zbytečné. Radši nebudu ani popisovat, kterým směrem se ubíraly moje myšlenky a slovní projevy, když jsem odnášela osmý pytel plný věcí na vyhození, drhla z oken letitou špínu a čistila podlahu od slizu, co padal z přistavené palmy . Nicméně už před sebou máme poslední trochu úklidu, příprav a pak to vypukne. Dle mých předpokladů to bude brutální žranice, kterou někdo odnese při hraní "Člověče, napij se!" (minule to byla Šindela, to byla sranda. I když asi ne pro ní ) a ve finále budeme totálně přezraný, střílet rachejtle ze střechy a budeme se navzájem očuzovat hromadou prskavek. Ale nechám se překvapit, třeba to nebude tak dobré .
A na závěr tu mám menší básnický projev. Jelikož letos na mém nedostatku času ztroskotala nejen každoroční rubrika "Štědrovečerní myšlenky", ale nebyla ani vánoční básnička, musím vám to nějak vynahradit (dobře, nemusím, ale tak vítejak, přece vás nemůžu připravit o takový skvost ). Tentokrát je to na téma zábavná pyrotechnika. Tak večer pozor, ať máte všech deset prstů, abyste mi mohli psát komentáře . (logická poznámka v závorce: samozřejmě pokud vám stačí na psaní komentářů prstů míň, pozor dávat nemusíte )
Chceš-li míti ruce obě,
dej si pozor v této době,
petardy a další věci
odhazovat musíš přeci,
nedržet je v ruce dlouho,
ale jenom chvíli pouhou,
jinak hrozí utržení,
prst tu je a náhle není,
ač na nebi ohňostroje,
k doktorovi musíš dojet,
pak tě bude jenom mrzet,
žes to musel dlouho držet.
A závěrem co já pravím?
Buďme zítra stejně zdraví.
Tak krásnej novej rok a ať se daří (pro rozsáhlejší přání otevřete složku zpráv v mobilu/e-mailu a přečtěte si něco z toho, co už tam máte ).

5 komentářů:

  1. Děkuji za upozornění mnohokrát,
    na bezpečnost budu letos dbát.
    S alkoholem to nepřeženu,
    neboť to nemám moc v genu.
    Jenom mě krapet mrzí,
    že jsem jako slavík v kleci,
    uzavřen sám bez přátel,
    bez nichž to není pořádná pr****.

    A přeji ti do nového roku,
    dobré přátele po tvém boku,
    ať se ti všechno splní dle tvé vůle,
    vysokou úspěšnost ve vyhýbaní se smůle.

    To ti ze srdce přeje,
    tvůj čtenář Vojta z displeje.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zase to odniesla Šindela, už to bude tradícia, nie? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. dyť říkala, že to bylo po tom salátu.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak na neco se to svest musi vzdycky, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  5. sakra, tady se o mě normálně drbe:-D
    ale ono to bylo opravdu po tom salátu

    OdpovědětVymazat