pondělí 11. září 2006

U kadeřnice

takže...
Víkend utekl a přišel den Dé, hodina Há, minuta eM, sekunda eS a vlasy jsou v Pé . Ale abych nepředbíhala, dnes po praxi (btw. super novinka, škola na termín za dva týdny přijala tolik zakázek, že půjdeme makat v neděli a na státní svátek. Zaťukejte si za mě někdo na čelo, já nesmim ) jsme společně s Anetou a Janou vyrazily směr Svítkov a Janina známá kadeřnice. Ještě naposled -
a pak už pod nůžky. Cvak, cvak, hromada vlasů na zemi a... s debilním výrazem to nic neudělalo

A teď? Mně se to líbí... a komu se to nelíbí, ať si ...políbí .

11 komentářů:

  1. pardon, ale to mi příjde jako když je v Blesku článek, že Renata podvádí Tonnyho a pak se člověk dočte, že má kanál Blue Hustler :-i :D
    takže - takhle to vypadá hezky, ale fakt jsem si myslela, že to bude razantnější.. :)) (...krátkovlásky? to abys zas přepsala description :-i :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Nebój líbí :-D Ale stejně mi to připomíná ségřin úsměv :-i :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Dyt vypadas rovnako, cece :D akoze nic proti umeniu onej osoby, ale ... ja by som za to neplatil :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa zda, ako keby ti tam vlasy pridavali ako odoberali :) . Ale je pravda, ze som ta nevidel predtym :).Btw, druha foto je krajsia :)

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to, máš krásný vlásky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pěkné husté vlasy, chudák já...

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou Zuzo ty vlasy sou supéééér:))

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt krása. A kolik jsi nechala u holiče? :))

    OdpovědětVymazat