úterý 19. prosince 2006

Film, filmu, filme!

když může Lenka...
V poslední době se mě nějak chytla vánoční pohoda. (že jste ten termín neslyšeli? Vysvětlím. Vemte si to takhle - pět dnů do Štědrého dne, nemáte jedinej kousek cukroví, stromeček, skoro žádnej dárek, bordel kam se podíváte a je vám to JEDNO. No není to pohoda? ). Morálka žádná, nechce se mi absolutně nic, jen tak nějak čekám, až bduou prázdniny. A co je nejlepší doprovod při neaktivitě? Na něco se podívat, že, Lenko? . Věčný svit neposkvrněné mysli (Eternal Sunshine of a Spotless mind)
Joel se právě rozešel s Clementine a chce podstoupit stejnou proceduru jako ona - chce ji také vymazat z paměti. Otázka je jen v tom, zda úplně VŠECHNY vzpomínky na určitou osobu jsou špatné. A zachovat si nějakou? To už prostě nejde. A to víte...náhoda je blbec. Kdo by neznal tento prima film. Mám jen radost, že jsem se na něj nedívala v pokročilou noční hodinu, páč to bych to už vůbec nepochopila . Show začíná (Mrs. Henderson presents)
Paní Hendersonová je čerstvá zpruzená vdova, která se právě solidně napakovala a neví, co dál. Když jí do oka padne zavřené Windmillské divadlo, neváhá s koupí a rozjíždí velkolepou show na hranici zákona s nahými ženami, nadšeným mužským obecenstvem a obrovskou slávou. Dokáže svoji show udržet i v době, kdy diváky odtahují kina a venku zuří válka? Výborný film, Judi Dench přímo perlí svými vpády do vlastního divadla, kam ji jí najatý manažer nechce pouštět. Šup s ní na skříň, než se trochu vyzuří. Taxi 3
Už poněkolikáté jsem shlédla Taxi 3. Ač ve výsledku je film dosti nudný, má výborné střípky a mezi těmi se vyplatí skákat. No jen mi řekněte, kolikrát v životě jste mohli vidět strach ve tváři Silvestra Stallona? . Abych nezapomněla, v příštím roce má být čtyřka. Háálelujáááá, mám dojem, že Danielovo autíčko se bude moct snad už i potápět! . Lovci pokladů (National Treasure)
Když jsem konečně vytáhla půjčené dvdčko z válce, že se podívám, abych ho mohla vrátit, nečekala jsem nic. Tedy kromě Nicolase Cage, který mi svým charisma jakožto herec dokonale učaroval už dávno (Lerchovááá!!! ) a tak nějak jsem si ho oblíbila. Ben Gates je nicéméně tak z trochu neuznávané rodiny, protože všichni jeho předci, stejně jako právě on, se slepě hnali za pokladem řádu Templářů, přičemž nezískali nic. Ben teď náhodou ztratil jeden tým, našel první vodítko (k dalšímu vodítku ), defacto náhodou získal novou posilu do svého dvoučlenného týmu a vydává se na honbu za pokladem a zároveň na boj s časem, protože blonďatý Boromir z LOTRu (aka Sean Bean) má přesně padnoucí sáčko, totálně tvrdý (nebo jen natvrdlý? ) výraz a charakter zapomněl doma. Ale abyste věděli, ač film místy pokulhává, ve výsledku jsem byla celkem spokojená, protože náklady byly zřejmě opravdu velké a to víte, Nicolas...je prostě Nicolas . Vymítač ďábla: Zrození (Exorcist: The Beginning)
Otec, který se vzdal víry v momentě, kdy v koncentračním táboře musel posílat svým výběrem lidi na smrt, olezlá ženština, co z oka vypadla Sadako/Samaře z Kruhu a ovládá ty úžasné breakdancové pohyby když proplétá všechny údy a děsivá hrozba, co se skrývá v zasypaném kostele. Hromady červů, krve, vran a much. Korunku filmu dodává náhlý nález víry v momentu, kdy zmíněný otec potřebuje vymítit ďábla z oné vyblitě modré krásky, která se ho vzápětí dost vytuněným hlasem táže, jestli ji chce ještě opíchat. No to je teda síla vole...
Tak, teď jen čekám, kdy mě posedne ďábel, budu všude sypat červy, zmodrám, napuchnu, rozškrábu si ksicht a budu děsit sousedy. Pěknej večer přeju! .

6 komentářů:

  1. no a na kterej se teda máme podívat?! :D mno.. ale je mi jasný, že asi ten s Kejdžem, hm? :D měla bych si to co nejdřív zopakovat.. to byl bezva pohodovej den :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, příjmení Lerche mě ani nepřipomínej. To byl náš taneční mistr.

    Jinak, nechceš mě poslat kopie těch dividiček na moji adresu? Třeba jako vánoční dárek? :)) Abych se měl na co koukat.

    OdpovědětVymazat
  3. stale trapne jako autorka.kde na to chodis?

    OdpovědětVymazat
  4. 4anonym: no ja jsem tu trapnost chtela utajit, ale kdyz uz je to venku...priznavam :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  5. hele, to je ten klucina co si mu dala kosom v Peci?

    OdpovědětVymazat
  6. [4] Wow, co se o tobě ještě člověk nedozví. Tak co ještě na sebe povíš? :)

    OdpovědětVymazat