pátek 22. července 2005

Aby se neřeklo,že nic nedělám...

(no já sice nedělám,ale pššt )..tak jsem lehce updatovala
Všechny, kteří si podle názvu mysleli,že jsem konečně udělala něco se svejma stránkama (no,všechny...dobře,tak jen Jimiho ) musim zklamat - pouze jsem něco udělala se svýma milovanejma dortama, který jsou teď nově na http://suzy.wz.cz/dorty.htm (na původním místě ale ještě zatím zůstávají,než seslintám nějakej pěknej obrázek,provázející oznámení o přesunutí...) ... (UPDATE: už to tam ani není, pokecala jsem s Photoshopem a něco vyplivnul ) mno,tak buďte té lásky a zkuste se tam podívat

3 komentáře:

  1. ty sportovní minidorty jsou dost dobrý :DD jakto, že o nich nebylo blognutí :-i ;))

    OdpovědětVymazat
  2. 4onlinka: z toho tvýho komentáře mám až pocit,že ti scházelo :-i :DD (dobře,upusťme od lží,neblogla jsem,protože než jsem se k tomu dostala,tak jsem až na hlášku "Teda,zrovna když jsem si to chtěla pochválit,tak se mi z toho tak zvednul kufr,že jsem tu pusu musela zavřít" , zapomněla :DD)

    OdpovědětVymazat
  3. tak aspoň, žes to dopsala teď a můžeme si představit, jak taky mohly ty dortíky dopadnout :-i :DD

    OdpovědětVymazat