čtvrtek 14. července 2005

GateCon 2005

Bacha na nudle,čápi,DiDo a gayklub Bolest
Tak jsem se v neděli vrátila ze svého prvního GateConu.Kdybych to měla shrnout jednou větou,musela bych říct,že to bylo velmi zajímavé.
Oproti ostatním,kteří vyděšeně líčili vstávání někdy ráno v tak nechutnou dobu,že se to sem si stydim napsat ,jsem já (my) vstávala až kolem dvanácté hodiny.Poté jsme se už dosti hustým deštěm a MHD (těžko rozhodnout,co je větší zlo ) dostali na nádraží,odkud jsme se vlakem dopravili kupodivu hned napoprvé na správné místo (nejvíc mě na cestě pobavila chvilka,když jsme vyjeli a já jsem si teda přesedla,abych seděla po směru jízdy,aby mi nebylo blbě.Po 10 minutách vlak zastavil a pak se rozjel opačným směrem . Musim ale pochválit,pak už to směr jízdy neměnilo ).
Po vystoupení v Chotěboři už nás nečekalo nic jiného,než se vydat směr FF. Ano,strategie "následuju někoho někam s tím,že mě dovede někam,nejlíp tam kam chci" se tentokrát vydařila,takže po lehce útrpné cestě (lehce,ale opravdu jen lehce...dobrá,lilo ,foukal vítr a my jsme tak pozvolna mrzli ) jsme se konečně dostali ke Kulturnímu domu,tam jsme shodili zavazadla a pozvolna jsme se (teda aspoň já ) vzpamatovávali.
Po obdržení vstupenek,všeho potřebnýho a nějakejch těch propagačních materiálů a časáků (ano,to jsem potřebovala - na zádech školní bágl těžkej jak kráva,na něm zvenku přivázanej spacák,karimatka a v náruči ještě nesu dort - díky za tu igelitku navíc,kdyby ji nevzal Incik tak ji nesu asi v zubech ) jsme se vydali směr Smetanova,kde jsme měli ubytování.
Tam jsme tak hezky bloudili,dokonce ve špatnym křídle školy ,až nakonec jsme začli stoupat po správnejch schodech až někam doví kam.Řeknu vám, v životě jsem neměla takovou radost při pohledu na svůj ksi...ehm,obličej .Na dveřích nás totiž vítal plakát Gatepubu ( (c)Incik)


Popravdě,když jsem se chystala otevřít dveře,tak mě ani netrápilo,že nevim co řeknu,ani jako to tam bude,nýbrž mě maximálně trápila voda úplně všude a v botaskách hlavně (moje botasky maj takovou zajímavou schopnost - stačí je trošku namočit a strašně pustěj barvu.Černou barvu. /maminka mě zřejmě zabije,protože jsem z několika párů bílejch ponožek,potřebnejch na praxi,udělala šedočerný /)
No,vešli jsme.Vstříc nám vyskočil lehce,ale opravdu jen lehce podnapilý Reave . Poté,co jsme se s ním a SCarter seznámili,odhodila jsem dort na stůl,mokrou karimatku a spacák dala sušit na tabuli a shodila jsem i doslova nacucané botasky,strčila jsem Reavovi dort s tím,ať se na něj podívá (ne,nepadlo nic ve smyslu,že jestli se mu nebude líbit,tak ho brzo bude mít na hlavě )

(zatím je k dispozici pouze takováhle fotka-co jsem fotila vyloženě jen dort mi odjelo společně s foťákem neznámo kam )
Poté,co jsme tam chvíli lidově řečeno zevlovali,otevřeli se dramaticky dveře a nahrnula se tam skupina lidí,patrně naši spolubydlící .Chvíli se tam tak vybavovali,totálně nás ignorovali,pak Reave nakrájel dort,oni si ho rozebrali a (nestydim se říct ) ho sežrali a zase odešli.Lehce konsternovaná jsem se vyrazila zeptat Jimiho,kterej tam víceméně jako jedinej se mnou,Incikem a Reavem zůstal,jestli tam vůbec Petroit a Jack z webu byli.Ano,byli..Snědli mi dort a odešli (tssss,burani ). Když jsme tam pak s Jimi osiřeli,povídali jsme si a nakonec,když se dostavil zbytek pokoje,jsme hráli karty . V dalších dnech byla hodně a hodně a hodně sranda,což mohou částečně dokazovat následující fotky :

Proběhlo zdobení dveří,

předělání sousedního pokoje na Gay Klub

který měl dokonce v každém patře nějakou tu reklamu

(nemít na tohle věk tak bych se vážně styděla .Ale hodili jsme do placu opravdu hodně sloganů,mezi nimi i mé oblíbené A je to v prdeli,dále pak Hlídejte si zadní vrátka,Do vás cokoliv,Indulonu si vyzvedněte dole a tak podobně /nutno podotknout,že ve většině jsem JÁ prsty neměla )
Chodili jsme na přednášky (zleva Incik,já,Jimi a Jack)

propagovala jsem bezpečný sex (kdybyste nepřečetli,tak nápis zní "Když už,tak bezpečně" ),

fotili jsme se s Mirkovou P-90tkou,

někteří jsme ji i zkoumali ,

Načež přišel čas na nějaký opravdu hodnotný objev.Sušenku DiDo (stačí to číst jako [(j)di do] a hned je lehce dekadentní zábavu postaráno ).

Pak došlo i na nějaké to soutěžení.Byla soutěž v poznávání SG hlášek,což probíhalo asi tak,že pouštěli ukázky ze StarGate s vynechanými větami a my jsme zapisovali,co tam mělo být.Soutěž na jednotlivce se obzvláště v naší řadě stala jaksi...kolektivní (zazněla ukázka. Já: "Kuci,co tam bylo?? " a hned jsem buď on nich,nebo hlavně od Incika odpověď měla ).Právě díky tomu,když se na plátně objevily výsledky a já jsem byla na 1.-2.místě, se někteří jedinci v první řadě začli lehce řečeno tlemit .No nic,pšššt


Nakonec jsme se ještě fotili (už je vidět,jak mě to tam zmáhá )


a pak už byl čas jet domů
No,tak za rok

7 komentářů:

  1. Velice pekne napsane.A pekne se to cte.Inak ten dort sem ti tam pochvalil...a rekl i ze je peknej :)) Ale pravda..predstavit jsem se mel...sem byl nervozni :( njn...

    OdpovědětVymazat
  2. mám takový pocit, že kdyby v tom příspěvku nebyly ty kvanta smajlíků (nebo kdyby byly alespoň jen textové) tak ten příspěvek i dočtu, takhle jsem na to neměl sílu

    OdpovědětVymazat
  3. 2zNádraží: nevíš, co je dobrý ;-) textový smajlíci dělaj text nepřehledným. Takhle se to čte mnohem líp :-)
    2ZuSka: Ale hlavně, že jsme se bavili, ne? :-i :-)
    2Petroit: Neboj, já byl poprvé taky nervózní ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. 4Petroit: co bylo to bylo a uz to nezmenime...;) ale jestli se pristi rok nepredstavis,tak ti asi urvu hlavu :-i :)))
    4von Banhoff: s tím,že se ti moji smajlíci nelíbí nic nenadělám :) mně se líbí a navíc si myslim,že dělají text takovym...procítěnějšim :D (blbě řečeno :)) ) spíš jenom dávaj na jevo,jak se k daný věci stavím :)
    Jinak teda pokud ti nějak výrazně brání v prožitku,asi ti nezbyde nic jinýho,než moje blognutí just nečíst ;)

    4Incik: ano,to hlavně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Názdárek ZuSKajdo...:)
    tak jsem to přečetl celé a to už je tedy na mne výkon hodný obdivu:).Jinak proč jsme tak zbaběle utekli byl prostě stud a absolutní nevědomost co blekotat.Moc mně to mrzí, ale co člověk nadělá když už se to stalo..:( Ale burani snad ani nejsme, teda doufám v to...:) Jinak popsala jsi to dobře a velice výstižně to se musí pochválit.Jináč příští rok už Tě budeme vítat s otevřenou náručí a v ní P-90...:)Zdraví buran JackOneil11..:)(Ještě jednou promiň...)

    OdpovědětVymazat
  6. 4Jack: jo,budeš mi mířit na hlavu,co? ;))

    OdpovědětVymazat