pondělí 4. července 2005

Fakt je to čas...

co tlačí nás
Prázdniny.Tak by se dalo shrnout,proč vůbec nic nestíhám.Najednou mám jet pryč a to se projevuje asi tak,že nemám na nic čas (včera jsem dokonce nebyla vyjma 15 minut na ICQ a to už je co říct ).Za poslední dny jsem stihla zjistit akorát dvě bezpochyby velmi zajímavé ()věci :
1. Máte-li spoustu papírků s tím,co máte udělat a na žádném není něco shodného s jiným,neexistuje lepší řešení,než je prostě vyhodit
2. Neumim ohřát párek v mikrovlnce. To se projevuje asi tak,že když ho ohřeju a předhodim strávníkovi,stěžuje si. Ne,že by byl nějak špatně ohřátej,prostě už to má asi strávník (jinak zvaný otec ) v náplni práce.Neznám lepší zakončení diskuze nad neschopností připravit jídlo než "Tak si další ohřej sám.Mikrovlnka je támhleto hranatý." No,tak já mizim na GateCon,což znamená asi to,že blog bude asi týden ležet ladem a čekat,až se vrátím nabita zážitky ze sektání s Jimim a lidmi,co znám jen z netu. No,věrní i nevěrní čtenáři mi tuto prodlevu pokud možno odpusťte a zkuste se těšit na nové příspěvky . V pondělí jsem tu jako na koni

5 komentářů:

  1. ty si víš rady se vším :o))
    Už se těšíme :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. O prázky taky vůbec nestíham. Do blogu píšu oprvadu málo a teď, když začnu chodit na brigádu, tak to bude asi ještě horší.
    Času nazbyt zdar! Nazdar!

    P.S. Kor to nazdar sedí :D

    OdpovědětVymazat
  3. No velmi pekne dakujem za to ze si ma spomenula, aj ked link by potesil viac :-i
    Obzvlast ak ty si za ten tyzden nahrabala 140 navstev bez jedineho blognutia a ja 60 s troma blognutiami... a to nehovorim o tom ze si ma po asi 5 mesiacoch zase predbehla v navstevnosti... gratulujem :D

    OdpovědětVymazat
  4. je pondělí a tebe ani žádnýho koně tu nefidíím! :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  5. 4Jimi: nebloguju a návštěvnost přesto roste? na tom něco bude :-i :DD
    ale díky :D
    4Onlinka: koníčka? na co to zas myslíš? :-i

    OdpovědětVymazat