čtvrtek 28. července 2005

I když nejste zmatené děvče...

BBC je tu pro vás
Tuhle moje čtečka /no,myslim že nechcete radši vědět z jakého zdroje / vyhodila odkaz na jakési BBC animace,které by měly zmateným dívkám "poradit" vtipnou formou ohledně jejich starostí s vlastním tělem. Šla jsem to checknout mírně skepticky,ale už při první z nich jsem se celkem lámala smíchy, takže to dám dál takže tajdlenc se dostanete ke třem animačkám ohledně klučičích problémů (ty mě dostaly snad víc než ty dívčí ) Když máte nějaký otevřený,tak pak dole vpravo je přepínání na ty dívčí (poznámka v závorce: lenost mi zabránila v tom,začít hledat,kam se mám odkázat,aby to na vás hned neházelo video )

7 komentářů:

  1. Myslel jsem, že jsem jedinej exot v okolí, co čte a poslouchá BBC :] Ale je fakt, že ty nejseš zrovna v okolí ;]

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný, chválím. :-) Jen mimochodem, odkaz na dívčí je dole VLEVO. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale v těch videíčkách je VPRAVO :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne blbosti :-)
    A ten odkaz je na hlavnej stranke vlavo a priamo v animaciach vpravo :-))

    OdpovědětVymazat
  5. 4miira: a kdyz me ty nazves exotem,tak je to pochvala nebo ne? ;)))
    4zbytek: jsem se na hlavni strance moc nerozhlizela,napsala jsem jen to,ceho jsem si vsimla :) (ohledne toho smeru)

    OdpovědětVymazat
  6. Super stránky, konečně jsem v sedmadvaceti zjistil, ze nejsem "freak" :))))))))
    2 ZuSka: jestli je to pochvala, to záleží na tónu, jakým to napsal... :))

    OdpovědětVymazat
  7. 4Staon: mno to by me teda zajimalo,co z tech tri videii k tomuto zjisteni u tve osoby pomohlo...:DDD

    OdpovědětVymazat