pondělí 25. července 2005

Půl století uteklo...

a ty chlapi jsou pořád stejný
Návštěva. Vzpomínky na půl století staré lásky. Vlaďka. "No a tohle je Vlaďka...s tou jsem to taky pěkně projel...Ona za mnou takhle jednou přijela, je to hodně daleko, nějakejch 100 km od Prahy, tam bydlela. A ona takhle přijela, že mě překvapí a přivezla si šaty, střevíčky a všechno a jakože půjdem tancovat. Ale já jsem dva dny, DVA DNY předtim sehnal lístky na hokej ...s Kanadou...a to si nemysli, to nehrála Tesla nebo tak,ale prostě nároďák . A ona, jestli teda půjdem tancovat. Já na to, že nemůžu, že mám ty lístky. Tak jestli nechce jít se mnou...Nechtěla /V týhle části už jsem se válela smíchy ...holka versus hokej,to je dilema ). . Tak jsem sehnal někoho jinýho, šel jsem s nim a jí nechal tady. Čoveče ona další den odjela a už se neukázala..." No, mám takovej pocit, že se nevrátila kvůli nevyhovujícímu ovzduší...

3 komentáře:

  1. dokazala dva dny, DVA DNY, DVA DNY u sebe udrzet nohy... DVA DNY :-))

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi: pošli zbytek serky a mozna si o pravopisu promluvime ;)))

    OdpovědětVymazat