pátek 1. července 2005

Tááák a teď mi může škola...

dát na dva měsíce pokoj
Rok je za mnou. Rok plnej utrpení,učení a z mé strany slušného chování (ehm ) je za mnou. K čemuž bych chtěla dodat své oblíbené "Jsou desítky těch,co školu žerou, a stovky těch, co na ni..." (hrdě se hlásím k těm stovkám ) Poslední den ovšem stál za to.Naše ranní zděšení,že bude mít ředitel zase proslov v tělocvičně vystřídal záchvat škodolibého smíchu,který způsobila spolužačka,která když se měla zvednout a jít pro vysvědčení, urvala takovýtý typický bytelný školní židli nohy ,výtlem se nakonec změnil v decentní smích,když jsem si se ve snaze narvat do pusy 10 kulatejch ovocnejch žvejkaček a udělat z nich bublinu málem vyhodila hubu z pantu ,přičemž celý akt byl vydatně komentován a hlavně dokumentován,takže nachází-li se tu nějakej blázen,co vydrží zhruba 4 minuty pohledu na můj obličej zoufale žvejkající ten ovocnej šutr a bědující nad vlastním osudem,napište mi,protože hodit sem link by mi asi zničilo veškerou dobrou pověst (dobrá,všechny její zbytky ). Jinak vysvědčení bylo zhruba takovéééééhle :
k němu jsem ještě obdržela písemnou pochvalu za výborný prospěch () a pokárání ohledně chování () No a teď...je obávám se nejvyšší čas né jít spát,ale začít užívat prázdnin ..tak do toho

5 komentářů:

  1. Chceme videooooo :-i
    Vidim ze na telaku si makla :-i Aj kreslit si sa naucila a dokonca aj odpadky uz hadzes tam kam patria (ekologia :P ) :-)))
    gratulujem k super vysledkom :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, stahnout to ze sedmi dvojek na tri, to je dost dobre. To museli mit rodice radost, co? Dostalas neco, treba dort???

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a to video nemá chybu :o)
    Ulítlej cvok ..... jako vždycky :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jimi: díky :) (link na icq ;])
    4Huhla: no,radost řekněme měli,což se projevilo hlavně tak,že mi maminka vrátila peníze,co mi dlužila a na prázdniny můžu vypadnout a nebudu pod zámkem doma :DD
    4Jogi: díky :DD

    OdpovědětVymazat