neděle 17. července 2005

Máte střepy,lepidlo a tavnou pistoli?

tvořte taky!
Nějak na mě v poslední době doléhá léto. Jsou prázdniny,já jsem ZASE úspěšně nemocná...a foťák,ten se proti mně spiknul - vymazal všechny moje fotky toho dortu,co jsem dělala na GC,takže zas nemám nic... Bohužel jsem ale takovej optimista,že na to tak nějak kašlu ...a tvořím Tohle už je trochu starší,ale na základě tohohle jsem začla dělat další věci (Lebku,jako byla v jednom díle StarGate /od GateConu jsem posedlá SG /,vázu a další...) No,posuďte sami ( jinak kdyby to nebylo poznat,tak je to panenka jakože v šatech - nějak jsem se s tim půjčenym digitálem ještě nesžila ) :

akorát...když teď lehnul foťák,tak by mě zajímalo,co budu dělat,když jsem na něm doslova závislá.... Což mě přivádí na myšlenku...nechcete mi někdo koupit novej?

3 komentáře:

  1. když mi dáš peníze, koupim ti co budeš chtít (ale účtenku chtít nebudeš, že ne? :huh: :-i) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Když mi ho koupíš první :o)))...

    OdpovědětVymazat
  3. vy teda ste ale s...trašný :-i :DDD

    OdpovědětVymazat