úterý 12. července 2005

Žiju!

ač to tak nevypadá
Tak jsem se k tobě zas po čase dostala,deníčku.Z GateConu jsem se vrátila v pořádku a hádej co teď...ano,hádáš správně,není čas . Né,že bych najížděla na typickou výmluvu,ale to víš...rozjeli jsme rekonstrukci webu (http://stargate-sg1.cz/),snažím se dovybalit,uklidit,než se do hnízdečka navrátí maminka...(ehm,už jsem říkala,že se do konce prázdnin asi nezjevim na netu? ) a tak nějak...ano...PRÁZDNINY ...zítra razíme směr koupání...hmmm (to by mě zajímalo,co tam budu dělat,když mě už teď nehorázně škrábe v krku - k čemuž se váže...hledala jsem Paralen...našla jsem..tolik živočišnýho uhlí,že bych se asi do konce života už nevy.... A paralen nikde! no kde to sme toto ) No,svoje předsevzetí,že nikdy nebudu "blogovat o ničem" jsem už porušila,takže na závěr aspoň hodím něco,co mě dnes fakt pobavilo : (kdo čeká zpovědnici,čeká správně ) Mno, mam takovy problem kdyz jsem se libal ze svou holkou vecer v hospode tak jksem ji proste omacaval.. to dela asi kazdy.. no a kdyz jsme ji teda omacaval tak jsem si spletl jeji nohu s kamosovou.. no byl to celkem hnus.. citim se tak spinavy....!!! reakce: No tak ještě můžeš být rád, že sis nespletl jejich obličeje. ahoj lidičky,naši odjeli a já jsem doma sama.onečně si zase můžu zaonanovat se svojí svíčkou...nevíte ale co bych mohla použít jako lubrikant aby to líp klouzalo??? reakce: Mogul 2T se v tomto případě nejlépe osvědčil. Zkus nejbližší benzínku. tak dobrou noc,přátelé

4 komentáře:

  1. Ty do seba tlacis paralen a ibuprofen ako SSaci Zidov do koncentrakov ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj rekord s Ibalginem stejně nikdo nepřekoná ... :-i :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo nahodou...zivocisne uhli se nekdy hodi ;-) My ho mame taky par baleni.Ale ibalginu mame vic...heč :))
    Tim nechci abyste si mysleli,ze jim uhli kazdej den :)) Ikdyz nepopiram,ze ma nasladlou chut...

    OdpovědětVymazat