čtvrtek 10. srpna 2006

Jiřík cestovatel, díl I.

Skotsko poprvé
Náš podnájemník Jiřík toho hodně procestoval. Bydlel všude možně, vykonával nejrůznější zaměstnání (nejvíc mě dostal stavěč cirkusového stanu ) až skončil u nás doma. Letos o prázdninách, zatímco jsem mu hubila kytku , navštívil Skotsko. První část výběru z jeho fotoalba je zde i s popisky, příjemné pokoukání . Btw. jelikož jsem fotky musela fotit foťákem, protože scanner je zevnitř nehorázně zaprasenej, občas v nich budete moci spatřit můj foťáček. To víte, aby někdo nepokradl .

13.-27.7.2006, Skotsko Glasgow, metro
Clyde auditorium
Hezký
(a nevyfotitelný ) vchod
Nedaleko Rosslyn Chapel je i zřícenina hradu
Jako v pohádce
Palace of Holyrood house (domov Marie - královny Skotska)
S Nepálcem
Večerní výstup na Arthur's Seat
Krásné koupání bez lidí (Loch Lemond)
Ranní jezerní opar
Přístav v nedaleké Balmaze
Stezka podél břehu
Západ slunce nad Loch Lemond
Ben Nevis - 1344m.n.m. Nejvyšší hora VB.
Břeh Atlantiku - došlo i na koupání ve slipech
Domeček na Skye
No, tak vzhledem k tomu, že mnou cloumá lenost, je první část u konce. Zda bude pokračování se uvidí dle toho, zda to bude ještě vůbec někoho kromě mě zajímat .

1 komentář:

  1. Jo, krajina je tam fakt nádherná :-) A juch! :-D Já měl vždycky za to, že Sněžka je nejnižší nejvyšší hora v Evropě ... jsem happy, že jsem předstihli i tam vyspělou zemi jakou je VB :-i :-))

    OdpovědětVymazat