neděle 13. srpna 2006

Nové přívěsky

zas jsem po čase něco dělala
Jsou prázdniny. Je hnusně. Volnej tejden. NUDA. Abych byla konkrétní, mám dost často chuť něco dělat, tvořit, ale vzápětí mi veškeré choutky utne lenost. Tak tak posedávám, na něco koukám, nudim se. Až asi v pátek jsem se přemohla a při sledování teď už nevim čeho jsem začla tvořit. S drátkem, kleštěmi, svojí sbírkou kamínků a mušliček a korálky. Nejdřív jsem si jen tak omotávala. Pak jsem přidala i korálky a výsledek?
Pak jsem ale ještě dostala jeden nápad a vydolovala jsem z kamení omlácené kamínky z řeky a v některých případech i z moře. Chvilkové motání a výsledek číslo dvě?
Kdo uhodne, co z toho mám na krku, nedostane nic .

5 komentářů:

  1. Co jsi tak mohla sledovat? :-i :-D Xenu! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. to na sebe všechno najednou určitě nenavlečeš! :-i :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný......já se o to začal zajímat..poslední dobou....zásluhou Kiti.....ale tak nějak tvoříme z tenčího drátku....tohle bude asi silnější...a imho měď ???? Ale ten materiál na těch bílejch kamíncích pěkně vyjímá....moc se mi to líbí.....budu se vyptávat na detaily......:-)

    OdpovědětVymazat