sobota 24. prosince 2005

Vánoční myšlenky

roku 2003 (a 2005 možná taky )
Před nějakou dobou jsem, při důkladném rozhrabávání opravdu všeho, narazila na jeden opravdu hodnotný kus. Jakousi "úvahu", co jsem pod tíhou štědrého večera a celodenního obžerství zplodila. So, tady to je. Rovnou přiznávám, že nechápu, jak jsem něco takovýho mohla někdy hodit na papír , ale text je absolutně bez úprav.

Je půlnoc a mě napadá, jak se asi cítí ostatní lidé našeho města, kraje, republiky, kontinentu či celého světa? Taky jsou tak přecpaní jídlem, tím tedy hlavně, ale i přemírou zážitků? Já tedy rozhodně. Břicho nacpaný, v hlavě vybrakováno. Pocity, vjemy, potřeby. Vše mi z hlavy zmizelo jako mávnutím proutku po vypití skleničky šampusu na ex, přičemž to nebyl záměr, pouze záměna sklenic se stejně zbarveným mokem. A toho žrádla, co ve mně dneska zmizelo! Ráno bylo celkem střídmé, ale ten večer! Jedna velká přežíračka. Salát, řízek, cukroví, bonbony, zelenina, chlebíčky. Bejt všechno, co jsem dneska snědla, na jedné hromadě, byla by to kupa jak stůl. Jenom z pomyšlení na to, co všechno jsem letos sežrala je mi úplně blbě. Nastanou někdy vánoce, při kterých si nebudu připadat tlustá jako prase a nepřiberu 4 kila??? No, snad příště. A půlnoční myšlenky Vánoc 2005? Je mi blbě. Pekelně. Za poslední dva dny jsem v součtu přežila na dvoulitrovce cocacoly, dvou rohlíkách a jednom banánu. Od odpoledne jsem se cítila celkem dobře (prasátko jsem viděla, akorát nebylo zlatý, ale grilovaný ), tak jsem si dala s ostatníma trochu večeře. Odnesla jsem talíř a první co, tak jsem si přinesla svůj už dva dny mě věrně pronásledující kyblík Cillit a položila jsem ho před sebe na stůl. Pak, pak jsme začli rozbalovat dárky. Je mi moc líto, že jsem kvůli stupňující se nevolnosti nebyla schopná vyvinout aspoň záblesk radosti z něčeho, co jsem dostala. I když to byla spousta věcí, co jsem si už dlouho přála. Je mi líto mámina smutnýho výrazu, že nemám radost. A moje trochu sobecké přání do (zítra) dalších Vánoc? Bez problémů udržet štědrovečerní večeři. Všem svým kamarádům i neznámým přeju dodatečně krásný Vánoce, neměla jsem sílu rozesílat nějaký přání

4 komentáře:

  1. A melo takovy ty zuby zahnuty nahoru? ;-)
    U nas v rodine sa vzdy zela zdravie, ale otec potom povie "Zdravie je na nic... na Titanicu boli vsetci zdravi" ;-) :-)) Takze to mas tak...

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, to se spraví :-)
    2Jimi: Lae na Titanicu jich aspoň pár přežilo :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak já jsme měl Vánoce omnoho lepší. Teda, když pominu tu fůru práce. :) A teď su velice happy. Se na světovou pavučinu koukám novým 17" LCD.

    OdpovědětVymazat
  4. Protože jsem hajzl od přírody, zkonstatuji, že letos se ti tvé vánoční přání z roku 2003 vyplnilo - 4 kila zdá se nepřibereš :))

    Ale mrzí mě, že se ti vánoce takhle nevyvedly. Příště určitě bude líp.

    OdpovědětVymazat